X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER EURO 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

2016'ya sosyal medyada büyük ilgi

  • Giriş Tarihi: 13.7.2016 11:45
EURO 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi
EURO 2016'ya sosyal medyada büyük ilgi

2,4 milyon biletli seyircinin takip ettiği 2016'nın resmi sitesi ve mobil uygulamaları, 300 milyondan fazla kişi tarafından 1,5 milyardan fazla kez görüntülendi. Sosyal medya platformları Facebook, Instagram ve Twitter'da açılan UEFA'ya ait 2016 hesaplarındaki içeriğe, 3 milyardan fazla kez bakıldı.

İlk kez 24 takımın katıldığı 2016 Avrupa Futbol Şampiyonası ( 2016), statlardaki seyirci sayısı ve dijital platformların yoğun kullanımı bakımından gerçekleştirilmiş en büyük turnuva oldu.

İNTERNET SİTELERİNE BÜYÜK İLGİ

UEFA'dan yapılan açıklamaya göre, Fransa'nın 10 kentinde, ilk defa 51 karşılaşmanın oynandığı 2016'yı, 2,4 milyon biletli seyirci takip etti. Portekiz'in tarihinin ilk şampiyonluğuna ulaştığı turnuvanın başladığı 10 Haziran'dan bir gün öncesi ile bittiği 10 Temmuz'dan bir gün sonrası arasındaki süreçte, euro2016.com sitesi ve mobil uygulamaları, 300 milyondan fazla kişi tarafından 1,5 milyardan fazla kez görüntülendi.

TWİTTER KULLANICILARI EURO 2016 BOYUNCA RONALDO'YU KONUŞTU

EN ÇOK NET TRAFİĞİ ADA'DAN

Şampiyonadaki ilk deneyimini yaşamasına rağmen yarı finale kadar yükselen Galler'in de yardımıyla Büyük Britanya'da internet trafiğinin yüzde 15'i yaşandı. Bu açıdan ilk sırayı alan Büyük Britanya'yı, ev sahibi Fransa, Almanya, ABD, İspanya, İtalya ve Kanada izledi.

Sosyal medya platformları Facebook, Instagram ve Twitter'da açılan UEFA'ya ait EURO 2016 hesaplarındaki içerik, 3 milyardan fazla kez görüntülendi. 15 milyondan fazla futbolsever, turnuvanın resmi kanallarını takip etti ve 70 milyonun üstünde etkileşim gerçekleşti.

EURO 2016 FRANSA'YA 1 MİLYAR 270 MİLYON EURO KAZANDIRDI

FACEBOOK'TA REKOR KIRILDI

EURO 2016, 195 milyondan fazla kişi tarafından 950 milyonu aşan etkileşimle Facebook'ta, yılın en büyük spor organizasyonu olarak kayıtlara geçti.

Portekiz'in Fransa'yı 1-0 yendiği final maçı sırasında, yaklaşık 45 milyon kullanıcı, 146 milyon tepki, paylaşım ve yorumda bulundu.