X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Zabıta Ekipleri, Tekirdağlı Vatandaşları Bilinçlendirmek İçin Stant Açtı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Zabıta Ekipleri, lı Vatandaşları Bilinçlendirmek İçin Stant Açtı

  • Giriş Tarihi: 19.6.2015 12:48 Güncelleme Tarihi: 19.6.2015 12:59
TEKİRDAĞ (İHA) - TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE ZABITA DAİRESİ BAŞKANLIĞI TÜKETİCİ HAKLARI ZABITA AMİRLİĞİ, TARAFINDAN VATANDAŞLARI KREDİ KARTLARI, KONUT FİNANSMAN SİSTEMİ VE ABONELİK SÖZLEŞMESİ GİBİ KONULARDA TÜKETİCİLERİ BİLİNÇLENDİRMEK AMAÇLI STANT
Zabıta Ekipleri, Tekirdağlı Vatandaşları Bilinçlendirmek İçin Stant Açtı

Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı Tüketici Hakları Zabıta Amirliği, vatandaşları kredi kartları, konut finansman sistemi ve abonelik sözleşmesi gibi konularda bilinçlendirmek amacıyla stant açtı.
Tekirdağ’ın ilçelerini gezdiklerini ifade eden stant görevlileri, bu sefer de Tekirdağ merkez ilçe Süleymanpaşa Tuğlalı Park’ta stant kurarak vatandaşları bilgilendiriyor. Stant hakkında bilgi veren Burçin Ateş, amaçlarının bilinçsiz şeklide kredi kartı kullanımı veya abonelik sözleşmesi gibi konularda vatandaşlara yardım etmek olduğunu belirterek, "Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı Tüketici Hakları Zabıta Amirliği olarak kredi kartları, kapıdan satışlar, konut finansman sistemi ve abonelik sözleşmesi gibi konularda tüketiciyi bilinçlendirmek için stant açtık. 6502 sayılı kanun gereğince tüketici şikayetlerinde başvurulabilecek kurumları söylüyoruz ve kendilerini yönlendiriyoruz. Amacımız vatandaşların herhangi bir sıkıntısı olduğunda çağrı merkezimiz 153’ü aramasıdır. Bu tür konularda vatandaşların daha duyarlı olabilmesini sağlamayı amaçlıyoruz" dedi.