VoLTE ile birlikte şebekeden gelen sesin kalitesi çok ciddi anlamda artacağına dikkat çeken Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, "Çağrı merkezi sektöründe müşterilerin en çok şikayet ettikleri noktalardan biri, özellikle kalabalık çağrı merkezlerinde, agentların seslerinin iyi duyulmaması ve kaliteli bir iletişim kurulamamasıydı. Voice over LTE" (VoLTE) teknolojisine geçilmesiyle birlikte, ses ve konuşma tanıma teknolojileri daha hassas, daha duyarlı ve daha iyi tanır hale gelecek" dedi. Haliloğlu, bu gelişme sayesinde mobil şebekelerin "Voice over LTE" (VoLTE) adı verilen teknolojiyi kullanmaya başlayacağını belirterek, çağrı merkezlerinin de bu sayede tüm şebekelerde daha yüksek bir ses kalitesine ulaşacağını kaydetti.