X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER BTK'dan "Samsung Galaxy Note 7" açıklaması
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

BTK'dan "" açıklaması

  • Giriş Tarihi: 3.9.2016 14:13
BTK'dan "Samsung Galaxy Note 7" açıklaması
BTK'dan Samsung Galaxy Note 7 açıklaması

Galaxy 'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili ülkemizde şu ana kadar olumsuz bir vaka raporlanmamıştır." "İlgili firma, cihazlarının ülkemizdeki kullanıcılarına 3 Eylül 2016 tarihi itibarıyla satın aldıkları noktalardan para iadesi veya ileri bir tarihte yenisiyle değişim seçeneklerini uygulayacaktır"

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunca (BTK), 'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili Türkiye'de şu ana kadar olumsuz bir vakanın raporlanmadığı ve incelemelerin devam ettiği bildirildi.

Kurumdan yapılan açıklamada, medyada yer alan Samsung marka "Galaxy " mobil cihazlardaki pil kaynaklı soruna ilişkin şirketin, küresel çapta satışı gerçekleşen bazı numunelerde tüketici şikayetleri oluştuğunu, ancak Türkiye'de herhangi bir şikayet ya da mağduriyetin yaşanmadığını beyan ettiği anımsatıldı.

BTK tarafından sürecin yakından takip edildiği belirtilen açıklamada, 'de kullanılan cihaz pilinden kaynaklı sorunla ilgili Türkiye'de şu ana kadar olumsuz bir vaka raporlanmadığı kaydedildi.

Konuyla ilgili incelemenin devam ettiği bildirilen açıklamada, "Kullanıcıların güvenliği ve herhangi bir mağduriyet yaşanmaması açısından ilgili firma, Samsung Galaxy Note 7 cihazlarının ülkemizdeki kullanıcılarına 3 Eylül 2016 tarihi itibarıyla satın aldıkları noktalardan para iadesi veya ileri bir tarihte yenisiyle değişim seçeneklerini uygulayacaktır." ifadesine yer verildi.