Etiya’dan Barselona çıkartması

Giriş Tarihi: 24.2.2013 14:12 Güncelleme Tarihi: 24.2.2013 14:13

Telekomünikasyon şirketlerine hizmet veren Türk kurumsal yazılım şirketi Etiya, genişlettiği çözüm yelpazesi ile Mobil Dünya Kongresi’nde yeni iş ortaklıkları arıyor.

Türk kurumsal yazılım çözümleri şirketi Etiya, Türkiye'de kabul gören Telaura CRM çözümünün yanı sıra teknolojideki gelişmeleri işlerine yansıtmak isteyen şirketlerin gerek duyduğu yeni çözümleri ile genişlettiği yelpazesini Barselona'da düzenlenen Mobil Dünya Kongresi'nde görücüye çıkarıyor. Türk Pavyonu'nda Salon 5, 5G10 numarali standda yer alacak Etiya, şirketlere iş ortağı ile hizmet etme vizyonunu daha geniş bir coğrafyaya taşımayı hedefliyor.

Etiya'nın İletişim Servis Sağlayıcıları'na (CSP) işleriyle ilgili önemli işlevler sağlayacak bir gelecek nesil çözümü olan Telaura CRM, şirketlerin müşterilerini, ürün portföyünü ve aldığı siparişleri etkin bir biçimde yönetmesini sağlıyor.
Etiya Telaura ürününden sonra yeni ürünü Somemto'nun lansmanını Barcelona'da yapacak. Şirketler için rekabet avantajı sağlayan inovatif ürünler yapmayı amaç edinen şirketin yeni ürünü Somemto sosyal medya yönetimini analitik ile birleştiriyor. Big data analitiğini esas alan Somemto ile sosyal medya verileri üzerinden gerçek zamanlı olarak rakip analizi, profil analizi, proaktif churn analizi gibi rakabet avantajı sağlayan ve sosyal medyayı fırsata dönüştürebilecek yeteneklere sahip olmak mümkün hale geliyor.

Mobil Dünya Kongresi'nde özellikle telekomünikasyon şirketleri ile bir araya gelmeyi hedefleyen Etiya'nın çözümleri finans ve perakende başta olmak üzere birçok sektöre hitap ediyor. 2004 yılından beri telekomünikasyon sektöründe CRM, ürün yönetimi, satış yönetimi, sipariş yönetimi gibi uçtan uca çözümler sunan Etiya, müşterilerinin ihtiyaçlarına net cevaplar veren, kolay entegre edilebilir, endüstri standartlarına uygun, ticari değeri yüksek ve değer yaratan ürün ve çözümler geliştiriyor.

Telaura - Gelecek Nesil CRM Sistemi
Telaura CRM Suite, yakınsak (convergent) pazarlama ve satış desteği ile telekomünikasyon alanında ihtiyaç duyulan karmaşık yapıdaki ürün ve hizmetlerin (ses-data-görüntü) kolayca tanımlanmasına ve yönetilmesine olanak sağlayarak operatörlerin time-to-market sürelerini önemli ölçüde kısaltıyor. Yeni nesil bir CRM sistemi olan Telaura, müşterilerin değer, risk ve kredi yönetimini doğru şekilde yapılabilmesine ve farklı müşterilere özel davranılmasına izin verecek şekilde tasarlanıp geliştirilmiş bir çözüm. Telaura CRM Suite çözümünün içinde Müşteri ve Hesap Yönetimi, Ürün ve Katalog Yönetimi, Satış ve Sipariş Yönetimi, Kampanya Yönetimi gibi ana modüllerin yanında, Şikayet Yönetimi, Kullanıcı Yönetimi, Kanal Yönetimi, Elde Tutma Yönetimi ve Aktivite modülü gibi yardımcı modüller de bulunuyor. Sistemin başlıca modüllerini şu şekilde sıralamak mümkün:

Müşteri ve Hesap Yönetimi: Telaura ürün ailesinin ana ürünü olan müşteri hesap yönetimi ile müşteriler 360 derece görüntülenebilir/yönetilebiliyor. Müşterilerin daha yakından tanınması için parametrik profil bilgileri tanımlanabiliyor ve modül sadece müşteriler değil çevreleri hakkında da daha net bilgiye sahip olmaya olanak sağlıyor. Müşteri ve Hesap Yönetimi, müşteri kredibilitesi, hesap kredibilitesi, müşteri segmentasyonu, hesap limiti, ürün kullanım limiti, sponsor hesap yönetimi, topluluk yönetimi gibi birçok temel fonksiyonaliteyi de sunuyor.

Ürün ve Katalog Yönetimi: Bu modül asıl olarak kaynak ve servis yönetimi dahil olmak üzere ürün tanımlarının sınırsız sayıda ve hiyerarşik bir yapıda yapılmasına yarıyor. Ürün tanımları kataloglar altında toplanarak belirli bir konsept içinde yönetilmesini sağlayan modül, ürünlerin tekil veya bağlı ürün olarak ve aynı zamanda bir ürün ailesine atanarak oluşturulabilmesine de olanak tanıyor. Ürün ve Katalog Yönetimi Modülü kullanılarak ürün yaşam döngüsü için gerekli kuralları, aktivasyon, sipariş yönetimi ve faturalama sisteminin ihtiyaç duyacağı parametreler tek bir noktadan tanımlanabiliyor ve yönetilebiliyor.

Satış ve Sipariş Yönetimi: Satış ve Sipariş Yönetimi Modülü, çoklu ve karmaşık ürünler için basit ve güvenli bir sipariş girişi sağlayan, satış süreçlerini ve takibini kolaylaştıran ve pazara giriş sürelerini kısaltan bir araç. Modül, satış personeli için basit ve hızlı, back-office kullanıcıları için esnek ve güçlü, yöneticiler için detaylı fonksiyonaliteler sağlayan bir modül olarak Telaura CRM in yapı taşlarından birini oluşturuyor.

Kampanya Yönetimi: Kampanya Yönetimi Modülü, bir kampanyanın planlanama ve hazırlık aşamasından başlayıp, kampanyanın duyurulması, satışa sunulması ve sonuçlandıktan sonra performansının ölçülmesine kadar tüm adımlarının takibinin yapılabileceği uçtan uca bir süreç yönetimi sağlıyor. Bu modül ile bir kampanya için uygun hedef kitlenin tanımlanması, kampanya bütçesinin yönetilmesi, kampanya aktivitelerinin uygun satış kanallarına yönlendirilmesi mümkün. Kampanyaları için farklı çalışma planlarının oluşturabilmesi ve müşteriler ile iletişim öncelikleri göz önüne alınarak kampanyaların etkinliğinin artırılabilmesi, modülün sunduğu olanaklar arasında yer alıyor. Modül, kampanyaların canlı ortama geçirilmeden önce pilot modda çalıştırılabilmesi ile kampanyanın etkinliğini artırmak için kurguların gözden geçirilmesine de olanak sağlıyor.

Fırsat Yönetimi: Fırsat yönetimi ile pazardaki potansiyel müşterilerden (lead) yeni müşteri kazanma sürecini uçtan uca takip ediliyor. Potansiyel müşterilerin belirlenmesi, tekliflerin oluşturulması, fizibilite çalışması ve SWOT analizi yapılarak fırsata dönüşen lead'lerin direkt satışa yönlendirilmesi ile uçtan uca bir satış hattı yönetimi sağlayan modül sayesinde, lead aktivitelerinin uygun kanallara yönlendirilmesi, geçirdiği aşamalarının takip edilmesi ve sonuçlarının raporlanması ile, satış ekiplerinin başarıları ve verimlilikleri ölçülebilmektedir.

ARKADAŞINA GÖNDER
Etiya’dan Barselona çıkartması
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz