X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Otel müşterileri taleplerinde sınır tanımıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Otel müşterileri taleplerinde sınır tanımıyor

  • Giriş Tarihi: 13.5.2014 13:53 Güncelleme Tarihi: 13.5.2014 15:53

Oteller müşteri memnuniyetini ön planda tutarak misafirlerinin tüm taleplerini yerine getirmeye çalışsalar da, bazı talepler herkesi şaşkınlığa sürüklüyor.

Uçak bileti, otel ve araba kiralama fiyatlarını aynı platformda karşılaştıran uluslararası seyahat arama motoru Skyscanner, otel müşterilerinin en garip taleplerini araştırdı. Araştırmaya göre otel müşterilerinin en garip talepleri arasında odaya keçi çanı ve ölü fare istemek ile, tuvaletin maden suyuyla doldurulması bulunuyor. Hatta kimi misafirler çarşafların fazla beyaz olmasından bile şikayet edebilirken, kimisi de kız arkadaşının horlaması yüzünden uyuyamadığı için otelden indirim talep edebiliyor.

Otel dendiğinde rahat ve her ihtiyacın karşılandığı bir ziyaret akla geliyor, ancak kimi talepler akla hayale gelmeyecek türden. İnternet sitesi ile olduğu kadar mobil uygulamalarıyla da dünyada seyahat etmek isteyenlerin hayatını kolaylaştıran ve en hesaplı alternatifleri sunan Skyscanner'ın 400 otel çalışanı ile gerçekleştirdiği uluslararası araştırma, otel misafirlerinin en garip talep ve şikayetlerini ortaya koyuyor.

Şaşırtan Talepler
Otel müşterileri menüden banyoya ve hatta uyku alışkanlıklarına kadar ilginç istekleriyle şaşırtıyor. Tek bir müşteri için 16 yastık en garip talepler arasında yer alırken, uykuya yardımcı olması için keçi çanı isteyen de bulunuyor. Araştırmaya göre çoğu garip talep yemekle ilgili geliyor; otel görevlileri günde 15 salatalık, tavuğun sadece sağ butu ve gece boyunca her saat başı bir bardak su getirilmesi gibi isteklerle karşılaştıklarını belirtiyor.
En garip otel talepleri listesinde banyoyla ilgili istekler de sıkça yer alıyor. Kimileri banyonun bal ile kimileri de çikolatalı süt ile doldurulmasını talep ederken, tuvaletin maden suyuyla doldurulmasını isteyen bile olabiliyor.

"Dondurma Çok Soğuktu"
Otel müşterilerinden gelen şikayetler de en az talepler kadar ilginç. Çarşafların çok beyaz olması, denizin çok mavi olması her müşteriyi memnun etmezken, köpeği ziyaretten memnun kalmadığı için ücretin iade edilmesini isteyenler de çıkabiliyor. Araştırmaya göre kız arkadaşının horlaması yüzünden uyuyamadığı için indirim talep eden bir misafir de bulunuyor.

En Garip Talepler
1. Gece boyunca her saat başı bir bardak su getirilmesi
2. Günde 15 salatalık
3. Tuvaletin maden suyu ile doldurulması
4. Bal banyosu
5. Uyuyabilmek için keçi çanı sesi
6. Tavuğun sadece sağ butu
7. Ölü fare
8. Çikolatalı süt banyosu
9. 16 yastık (tek bir misafir için)
10. Timsah çorbası

En Garip Şikayetler
1. Çarşafların fazla beyaz olması
2. Denizin fazla mavi olması
3. Dondurmanın çok soğuk olması
4. Banyonun fazla büyük olması
5. Kız arkadaşın horlaması yüzünden uyuyamama (indirim isteniyor)
6. Misafirin köpeğinin konaklamadan memnun kalmaması (iade isteniyor)
7. Deniz manzarası olmaması (Londra Mayfair'de ve İtalya'da denizden 80 km uzaktaki otellerde)
8. Vejetaryen menüde et bulunmaması
9. Garsonun fazla yakışıklı olması
10. Damadın annesine balayı suiti verilmemesi.

Turizm twitter

kalan karakter 1000

paralı öküzler paralı öküzler

bu insalar öteki tarafta nasıl yapacaklar çok merak ediyorum hadi biz yanacazda . bunlarda bizim gibi mi yanacak çok merak ediyorumm.

Aynı Görüşte misiniz?
evet0
hayır0
cevapla 13.05.2014 17:15

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.