6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Bu reklam tıklanma rekoru kırdı

Bu reklam tıklanma rekoru kırdı

10.06.2013 | 10:28

İngiltere’de alkollü araç kullanımını engellemek için hazırlanan reklam 2 günde izlenme rekoru kırdı. İçkili bir mekanın tuvaletinde çekilen reklamda, tuvaletin aynasına bakan insanlar aniden camın kırılıp kanlar içinde kalan maket bir insan kafanın camdan fırlamasıyla şok oluyor. İnsanlara daha sonra ise bunun bir sürücünün yayaya çarpması sonucu oluşan etkinin aynısı olduğunu anlatılıyor. Reklamı hayata geçiren reklam şirketi yetkililerinden Leo Burnett bu videoyu insanların düşünmesi için yaptıklarını ifade ederek reklamın hükümetin yolları daha güvenli hale getirmek için uyguladığı bir kampanya olarak adlandırdıklarını kaydetti. Görüntüleri 2 günde yaklaşık 2 milyon insanın izlediğini de ifade eden Burnett, son 30 yılda halen ölümlerin yüzde 15’inin kazalar sonucu olduğunu ve 2011 yılında 280 insanın alkollü araç kullanımı sonucu oluşan kazalarda hayatını kaybettiğini belirtti.

Sıradaki

OTOMATİK OYNAT

SON DAKİKA