6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Avukatın rötar zaferi

Avukatın rötar zaferi

25.08.2015 | 09:51

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Samsun'a gelmek için özel bir havayolu şirketinden bilet alan Samsun Barosu Avukatlarından Gamze Gökçe Önder, uçuşun 4 saat 45 dakika gecikmeli olarak gerçekleşmesi üzerine uçak bilet bedelinin kendisine iade edilmesi için Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığı başvuru olumlu sonuçlandı. Tüketici Hekim Heyeti havayolu şirketinin Avukat Önder'e uçak bilet bedelini olan 110.98 lira parayı ödemesine karar verdi.

Avukat Gamze Gökçe Önder, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan Samsun-Çarşamba Havalimanı'na 15 Aralık 2014 tarihinde gerçekleştireceği uçuş için özel bir havayolu firmasından 2 adet bilet aldı. Saat 16.45'te yapılması gereken uçuş, 4 saat 45 dakika gecikmeli olarak gerçekleşince Avukat Gamze Gökçe Önder, uçak firmasının 'ayıplı hizmet verdiği' gerekçesiyle Atakum İlçe Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak, 110.98 lira uçak biletinin ilgili firma tarafından iptal edilip parasının geri iade edilmediğini ileri sürerek bilet bedelinin kendisine iade edilmesini talep etti. Atakum Kaymakamlığı İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı bilir kişi tarafından yapılan incelemenin ardından söz konusu hizmette ayıp olduğu, tüketiciye verilen taahhüdün yerine getirilmediği, ayrıca firmanın dosyaya cevap sunmadığı ve ispat yükünü yerine getirmediği gerekçesiyle, 14 Temmuz 2015 tarihinde verdiği karar doğrultusunda, Tüketicinin Korunması Karununu'nun 13. ve 14. maddeleri gereğince incelenmesi yapılan olayın 'ayıplı hizmet' niteliğinde olduğu anlaşılarak aynı kanunun 15.maddesi gereği 110.98 lira bilet bedelinin tüketiciye iade edilmesine karar verdi.

Sıradaki

OTOMATİK OYNAT

SON DAKİKA