X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Adaletin böylesi!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Adaletin böylesi!

  • Giriş Tarihi: 24.12.2015
Adaletin böylesi!
Adaletin böylesi!

SABAH, TV kanallarına verilen cezalarla ilgili çarpıcı detaylara ulaştı. Aynı sayıda raporu bulunan TV kanallarına farklı cezalar verildi. 11 raporu bulunan Halk TV'ye 21 yayın durdurma cezası verilirken, 10 raporu bulunan aHaber'e verilen yayın durdurma cezası 99 oldu

Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) 1 Kasım genel seçimlerine yönelik dönemde televizyon kanallarına verdiği cezaların detayları gün yüzüne çıktı. Veriler, televizyon kanalları hakkında Radyo Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) Yüksek Seçim Kurulu'na (YSK) gönderilen raporların dikkate alınmadan, cezaların orantısız verildiğini ortaya çıkardı. Toplam 16 yayın kuruluşuna 388 yayın durdurma cezası veren YSK, 99 yayın durdurma ile en fazla cezayı aHaber'e kesti! YSK, hakkında 11 rapor bulunan Halk TV'ye 13 uyarı, 21 program durdurma; 10 rapor bulunan Samanyolu'na 8 uyarı, 7 program durdurma cezası verirken; 10 raporu bulunan aHaber'e, 19 uyarı, 99 program durdurma cezası uyguladı. SABAH, 1 Kasım genel seçimlerine ilişkin dönemde TV kanallarına YSK üzerinden verilen cezalarla ilgili çok çarpıcı detaylara ulaştı. 26'ncı dönem milletvekili genel seçimleri döneminde hakkında 5 ve üzeri rapor düzenlenen 16 TV kanalına YSK tarafından uygulanan müeyyideler, aHaber'e yönelik eşitsiz ve orantısız cezaları da gün yüzüne çıkardı. YSK, 1 Kasım genel seçimlerine ilişkin yayınlarda, 16 TV kanalına toplamda 155 uyarı, 388 de program durdurma cezası verdi. Bu cezalarda aslan payı da aHaber'e ayrıldı! 19 uyarı, 99 program durdurma ile en çok cezayı alan kuruluş aHaber oldu. aHaber'den sonra en çok program durdurma cezasını 57 ile TRT Haber aldı. YSK tarafından verilen cezaların detaylarında ise çok çarpıcı yaptırımlar uygulandığı ortaya çıktı. Örneğin, RTÜK yayınlara ilişkin aHaber için 10, Halk TV için 11, TGRT Haber için 12, TV Net için 13 ve Samanyolu Haber için 10 rapor düzenlerken, bunun YSK'da cezaya dönüşümü bambaşka oldu. YSK, TV Net için düzenlenen 13 rapora karşılık, 5 uyarı ve 33 program durdurma cezası, TGRT Haber için 17 uyarı, 33 program durdurma, Halk TV için 13 uyarı, 21 program durdurma ve Samanyolu Haber için de 8 uyarı ve 7 program durdurma cezası verdi. Bunlara karşılık 10 raporu bulunan aHaber'e ise tam 99 yayın durdurma ve 19 uyarı cezası kesildi.

İŞTE RTÜK'ÜN İHANET TABLOSU!

RTÜK'DEN İSLAM'A AYKIRI BELGESEL!