X İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ARKADAŞINA GÖNDER Güldüren şikayetler
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz

Güldüren şikayetler

  • Giriş Tarihi: 7.4.2016 11:55
Güldüren şikayetler
Güldüren şikayetler

Türkiye'de hastane, havayolu ve sektörlerinden hizmet alan yerli müşterilerin internette paylaştıkları şikâyetler Yaşar Üniversitesi akademisyenlerinin araştırma konusu oldu. Araştırmada "3 bin TL verdim hala kelim", "Doktor ım için MR tetkiki istedi", "Kedim şişman çıkınca kargoya verdiler", "Uçaktaki reklamlardan çok sıkıldık", "Hurmaları almadılar. Misafirlere şeker ikram" ediyoruz gibi ilginç şikâyetler ortaya çıktı.

ERKEKLER DAHA ÇOK ŞİKÂYETÇİ

Akademisyenler müşterilerin şikâyetlerini firma ve şirketlere iletebilmesini sağlayan, 2 milyonun üzerinde üyeye sahip popüler bir web sitesinde bir yıl boyunca paylaşılan şikâyetlerin içeriği ve yüzde kaçının cevaplandırıldığını araştırdı. Erkeklerin kadınlara göre daha yüksek oranda şikâyette bulunduklarını tespit edildi.

EN DUYARLI HASTANELER

Araştırma sonucuna göre müşterilerden gelen şikâyetlere en çok hastaneler, en az da otel ve köyleri tarafından yanıt verildi. Otellere yönelik 397 şikâyetin sadece 8'ine olumlu, 3'üne standart, 2'sine de müşterinin haksızlığını belirten olumsuz cevap verildi. 384 şikâyet cevapsız kaldı. Hastanelere yönelik 316 şikâyetin 97'sine olumlu, 142'sine standart, 47'sine olumsuz cevap verildi. 30 şikâyet cevapsız kaldı. Havayollarına yönelik 299 şikâyetin ise 42'sine olumlu, 100'üne standart, 65'ine olumsuz cevap verilirken 92 şikâyet ise yanıtsız kaldı.

Araştırmada yer alan en ilginç şikâyetler şöyle:
-5,5 yaşındaki çocuğuma bağırarak tedavi eden diş hekimi yüzünden çocuğum uzun süre gözlerini kırparak konuştu.
-Eşim rahatsızlanınca sağlık mobil hizmetini aradık. Verdikleri cevap "eşinizin tansiyonu düşmüştür, tuzlu ayran içirin ve ayaklarını havaya kaydırın" oldu.
-İltihaplanan nasır için hastaneye gittim. Uzman doktor hiçbir açıklama yapmadan bunun nasır olup olmadığından emin olmak için MR istedi.
-Saç ekiminin üzerinden 1 yıl geçti. 3 bin TL para verdim ve hala kelim.
-Umre kafilesinde bulunan 250 kişinin zemzemleri ve hurmaları fazla ağırlık gerekçesiyle yüklenmediği için getirilmedi. Eve gelen misafirlere hurma ve zemzem yerine şeker ve bir bardak su ikram ediyoruz.
-Uçakta 1 saat boyunca aynı müzikler ve aynı reklamlar dönüp duruyor. 5 dakika uyumaya çalışsak uyuyamıyoruz.
-Otelde ordu disiplini vardı
-Oteldeki yemekler sayesinde bağışıklık sistemimiz güçlendi

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan SABAH veya sabah.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.