YAZARA MAİL GÖNDER Reklam yüzleri karıştı

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

Bu köşenin en önemli işlevlerinden biri de 'bilinçli televizyon tüketicilerinin' sayısını artırmak. Bu işleviyle Yakından Kumanda adeta bir Tüketici Hakları Derneği görevi üstleniyor.
Seyirci, meramını anlatıyor; kanal yöneticisi, yapımcı, yönetmen ve oyuncu buradaki yorumların ışığında kendi işinin 'sağlamasını' yapıyor.
Zira televizyonda yapılan işin tek karşılığının 'reyting' olmadığını düşünüyorum. Ekran karşısında kelle sayısı(!) kadar, o kellelerin içinden ne geçtiği, vatandaşın ne düşündüğü, ne hissettiği de önemli.
Okurumuz İbrahim Avcı hem reklam sektörünü, hem de o reklamlarda yer alan oyuncuları ilgilendiren önemli bir detayın altını çizmiş:
"Sayın Yüksel Bey merhaba; reklamlara baktığımızda eskiden markaların bir yüzü vardı. Mesela; Özgür Kız Nil Karaibrahimgil Turkcell ile, Özgü Namal ise Akbank ile hatırlanırdı. Ancak şimdi bakıyorsunuz; bir kişi, bir firmanın reklamında oynuyor; o firmanın reklamı ekranlarda dönerken hooop bir başka firmanın reklamında aynı kişi bir daha karşımıza çıkıyor.
Mesela; Seda Sayan'ı görünce ekranda Şok reklamı mı, Goldmaster reklamı mı var diye tereddüt yaşanıyor. Gülse Birsel aynı anda LCW ve Bonus, Mehmet Günsür, LCW ve First Sakız reklamında... Örnekleri artırmak mümkün. Firmalar tonla para verip oynattığı oyuncuların, başka firmaların da reklam yüzü olmasına nasıl izin veriyor anlamış değilim. Saygılar.."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.