YAZARA MAİL GÖNDER Reklam sesi eziyeti

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

Siz de reklam kuşağı başladığında irkilip koltuğundan sıçrayanlardan mısınız?
Bizim evde ne zaman reklam kuşağı başlasa, diğer odadan eşimin sesi duyulur: "Evde sağır mı var?"
Oysa televizyonun sesi normal düzeydedir. Ama reklam kuşağında ses 'bilinçli olarak' yüksek volümle kaydedilmiştir.
Bu nedenle elinizin mutlaka kumandadaki ses düğmesinin üzerinde olması gerekir. Reklam kuşağı başladığında hemen sesi kısacak, diziye, yarışmaya geçildiğinde sesi açacaksınız.
Bana göre bunun adı tam anlamıyla 'ilkellik'tir. Reklamcıların haberi yok belki ama artık semt pazarlarında bile bir ürünü çok satmanın yolu 'çok bağırmaktan' geçmiyor. Pazarcı esnafı bile bu konuda 'duyarlılık' sahibi oldu. Gelin görün ki, bizim reklam ve televizyon sektörü, insanlara ulaşmanın yolunun ille de dürtmekten, bağırmaktan geçtiğine inanıyor ne yazık ki...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.