YAZARA MAİL GÖNDER Reklamları 'okumak'

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

Köşemize sürekli katkı veren okurlarımızdan Kemal Kozan bu sefer de televizyon reklamlarının nasıl görsel mesaj vermekten uzaklaştığını vurgulamış:
"Merhaba Yüksel Bey, bugün size hemen hemen herkesin ortak şikayet konusu olan 'reklamlar' konusunda bir şeyler yazmak istedim.
Daha önce onlarca, belki de yüzlerce defa izlediğimiz, başka bir deyişle izlemek zorunda bırakıldığımız reklamları bir defa da televizyonunuzun sesini tamamen kapatarak, sadece alttan hızlıca geçen yazıları okuyarak izlemenizi öneriyorum.
Neden mi? Çünkü izlediğimiz reklamın ne demek istediğini ancak o zaman anlamamız mümkün. Özellikle iletişim operatörleri ve banka reklamlarındaki görüntü ve sesin büyüsüne kapılıp alttan geçen yazıları okumayı ihmal ettikleri için kampanya mı, yoksa tarife mi olduğunu anlamadan operatör değiştiren ve yüklü faturalar ödemek zorunda kalan, hiç istemediği şartlarda kredi çeken o kadar çok insan var ki... Çünkü bu işlemleri yaparken önümüze konulan sözleşmeyi bile okumayıp bize bu imkanı(!) sunan kişilere sorarak imza atıyoruz.
Şimdi diyebilirsiniz ki 'Ben hem dinlerim, hem de okurum.' Tabii ki onlara da lafımız yok. Ama bir defa deneyin, aradaki farkı göreceksiniz. Saygılarımla..."

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.