Türkiye'nin en iyi haber sitesi

İnternet üzerinden satış yapan siteler arasındaki çetin rekabet sonunda televizyon reklamlarına da yansıdı.
İlk atak, sahibinden. com'dan geldi. Son derece sevimli bir kampanya ile izleyicinin karşısına çıktılar.
Ankara'da leb-i derya ev arayan kıza, üç tekerlekli dört çeker otomobil satın almak isteyen delikanlıya kutuptaki Eskimo bile şaşırdı. Ardından arabam. com reklamları geldi. Onlar, rakiplerine atıfta bulunan reklam yapmayı tercih etiler. Bagajından kadın çorabı saçılan otomobil görüntüsünün sonuna 'Çorap satılan yerden araba alınmaz' sloganını iliştirdiler.
Peki bu strateji ne kadar doğru?
Rakibi eleştireyim, hatta aşağılayayım derken ister istemez onun reklamını yapmıyor musunuz?
Ben içinden çorap çıkan ya da arka koltuğu yerine köşe takımı bulunan otomobilleri her gördüğümde, içinde her şey bulunan rakip siteyi hatırlıyorum...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu'na aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
YAZARA MAİL GÖNDER