Türkiye'nin en iyi haber sitesi
PELİN KAYA

Yaratıcılık sıfır pazarlama 10 numara!

H&M, son iş birliğini, Balmain markası ile yaptı. Koleksiyon hafta içinde tanıtıldı, önümüzdeki salı günü de VIP partisinde ilk alıcılarıyla buluşacak. Tabii o klasik kapış kapış sahneler, 'İlk ben kaptım, çek ellerini' çekişmeleri de birçok kişinin eğlencesi olacak. Ne kadar eleştirsek de; yine merak ediliyor, yine takip ediliyor ve yine kendinizi alışveriş partisi kuyruğunda buluyorsunuz! Balmain'in koleksiyonunda yaratıcılık adına yeni bir şey yok. Buna, 'özel' bir koleksiyon denilemez. Olivier Rousteing; 2012 koleksiyonundan başlayarak Balmain için tasarladıklarını az buçuk değiştirerek şekil vermiş, o kadar. Aynı incili ceketler, elbiseler, biker ve blazer ceketler, bootie'ler... Tabii ki bir Balmain etiketli ceket 15-50 bin lira ise, bu iş birliği sayesinde benzerini daha ucuz malzemeyle en fazla 1500 liraya alabilirsiniz. Bu, H&M için yine de çok yüksek bir etiket demek. Son trendleri makul fiyatla sunan marka, bakalım bu yeni etiket politikasını kaldırabilecek mi...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA