YAZARA MAİL GÖNDER Markalar sosyetik ikonların peşinde

Türkiye'nin en iyi haber sitesi

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

Artık moda; parası olanın kendi koleksiyonunu çıkartması değil, büyük bir markanın yanına kendi ismini koyarak koleksiyon çıkarabilmek.
Bu konuda kapıyı açan ilk isim, Arzu Sabancı oldu. Sabancı, Koton markasına hazırladığı koleksiyon ile büyük bir başarı kazandı.
Güzelliği ve tarzıyla çok beğenilen Yasemin Özilhan'ın da İpekyol markası için sonbahar-kış koleksiyon hazırlığı da devam ediyor. Bu iki isme eklenen son isim ise Derin Mermerci oldu. O da şu an harıl harıl, önümüzdeki sonbahar-kış sezonu için Network markasına 100 parçalık kapsül koleksiyon hazırlamakla meşgul.
Görüldüğü üzere; güzel, popüler ve stil sahibi tüm isimleri markalar teker teker kapıyor.
Sanırım bu durumdan en muzdarip kişi, bir diğer dev markamız Roman'ın tasarım direktörü Suzan Toplusoy'dur. Bu akımdan sonra kimbilir kimler kimler, kendisiyle çalışmak için çevresinde dört dönüyordur :)

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.