YAZARA MAİL GÖNDER Çevik-Mola haberinin yan etkileri!

YAZARLAR / Günaydın Yazarları

Önceki gün BKM projelerinin tanıtımından sorumlu olan Selma Semiz aradı: "Tolga Çevik-Ezgi Mola ile ilgili çıkan aşk dedikodusu haberi en çok 'Patron Mutlu Son İstiyor' filmine yarar, reklamın iyisi kötüsü olmaz' diye yazmışsın. Bizim asla öyle bir tarzımız yok. Hürriyet neye inanarak bu haberi yaptı bilmiyorum ama böyle bir şey yok. Bu haber bizi çok üzdü. Tam tersine bu haber filmimizi baltalar."

AKIL YÜRÜTMEYDİ
Semiz başlığa takılmış galiba. Benim yazım aslında oluşan mevcut durum hakkında bir akıl yürütmeydi. BKM ya da 'Patron Mutlu Son İstiyor' filminin böyle bir tanıtıma ihtiyacı yok elbette. Selma'ya da anlattım; haberin iyi ya da kötü, film hakkında konuşulmasına neden olacağından bahsettim. Dünyanın her yerinde bu böyle. Yani sokaktaki vatandaş arasında şöyle bir muhabbet geçecek mutlaka: "Hadi bu akşam filme gidelim. 'Patron Mutlu Son İstiyor'u izler, güleriz biraz."
"Filmde kim oynuyordu?"
"Tolga Çevik ve Ezgi Mola oynuyor... Hani aşk yaşıyorlar diye haber çıkmıştı ya..."
Selma'nın en can alıcı yorumu ise şuydu: "Sabah ve Hürriyet'in haber yarışında bizim film arada kaldı. Mola ve Çevik; aşk dedikodusunu yalanlayınca Hürriyet'ten haberi destekleyecek bir adım bekledik ama onlar da bizim basın açıklamasını yayınladı."

DEDİKODUNUN DOZU
Elbette Hürriyet magazin, karşı tarafa da söz hakkı tanımak için haberini yalanlayan açıklamaya sayfalarında yer ayırdı. Ancak ben Hürriyet'ten hâlâ bu aşk dedikodusunu destekleyecek sürpriz bir haber bekliyorum! Önceki gün Haluk Bilginer-Aşkın Nur Yengi haberinden bahsetmiştim! Öte yandan eğer destekleyici bir haber yapılmazsa, magazin basının da yine 'Ya tutarsa haberi' furyası başlar! Aslında dedikodu haberleri magazinde hep oldu, olacak! Çünkü dedikodu diye başlayıp gerçeğe dönüşen haberler de var! Önemli haberlerde dedikodunun dozajına çok dikkat edilmeli.
Bu arada özel haberin ne kadar önemli olduğu ortaya çıktı. Günaydın'ın, Akmerkez'in bebek odasında Asena Erkin-Berkay buluşmasını görüntülemesi, magazin ekleri arasındaki rekabeti kızıştırdı. Rekabet güzeldir, 'tıklanmayı', tirajı artırır, yeter ki bu rekabet dedikodu gazeteciliğine dönüşmesin!

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.