Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Sağnak yağışlarda İstanbul'un Venedik'e dönmesine alışmıştık.
Bu son yağışlar fazla haber olmamış, sosyal medyada çok konuşulmamıştı..
Ta ki Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereria'nın elinde Migros poşetleriyle dizine kadar suyun içinde kaldığı bu fotoğraf medyaya düşene kadar. Evet, Pereira da İstanbul'la tanıştı.
Çağımız reklam çağı… Artık markalar anlık olayları sosyal medyada anında viral reklama dönüştürüyorlar. Bunun en zekice ve organik örneğini de ünlü alışveriş marketi zinciri Migros gerçekleştirdi. Pereira'nın bu fotoğrafın üstüne 'Migros Sanal Market varken ıslanmak da niye? #nettenceptentabletten alışverişiniz Migros Sanal Market'ten!' yazıp sosyal medyada paylaştılar ve büyük ilgi gördü.
Bu tweet için 'Migros müşterisiyle dalga geçiyor' diye eleştirenler de oldu. Fikrimi sorarsanız; dalga geçmek gibi bir dertleri yok, sadece hiç hesapta yokken gelen ortaya müthiş vurup topu 90'a takmışlar.
Bu tweet zekice marka reklamı yaparken; hem espri yapıyor, hem de eleştiri.
Pereria basın toplantılarında samimi tavırlarıyla dikkat çekiyordu, alışverişini kendisinin yapması ve birçok İstanbullu gibi dizine kadar suya batmasıyla artık tamamen bizden biri oldu.
Bu fotoğraf Pereria'nın mütevazı, egosu şişkin olmayan biri olduğunun en güzel kanıtı. Galatasaraylılar Pereria ile dalga geçmelerine de, Fenerbahçeliler'den şemsiyesini bile başkasına tutturan Fatih Terim fotoğrafıyla yanıt gecikmemiş. Darılmaca, kızmaca yok, light gündem bunlar, insanlar yoğun terör ortamında kafa boşaltıyor işte. Terim'den acilen metrobüs ya da halk ekmek kuyruğundan bir fotoğraf bekliyoruz.



Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu'na aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
YAZARA MAİL GÖNDER