Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Küresel krizin birinci yılında rotayı AB'nin en büyük ülkesi Almanya'ya çevirdik. Acaba kriz bitti mi? Bu soruya yanıtı geçen hafta sonu Berlin Elektronik Fuarı'nda (IFA) sohbet ettiğimiz Miele'nin basın sözcüsü ve yazar Carsten Prudent verdi: "2010'da 35 saate inen esnek çalışma saati haftada 40 saate çıkarsa kriz bitmiş demektir." Almanya, bu krizde evinin içini düzeltmiş. İç pazarda toparlanma hızlı. Özkaynakları güçlü, Alman şirketleri iç pazarda büyümeye başlamış. 2.7 milyar cirosu olan ve üretiminin yüzde 70'ini ihraç eden Miele, 2009'da iç pazarda yüzde 7.6 büyümüş.
Büyümeyle ilgili olarak Prudent diyor ki: "Çalışma saatlerini azaltmadık. Güveni sarsmadık.
Kaliteye dayalı üretim felsefesinden taviz vermedik."
110 yıllık geçmişi olan beyaz eşya şirketi Miele'nin iş felsefesi, "Her zaman daha iyi ol. İyi ol ki, herkesin önüne geç!"
Bu felsefe Türk şirketlerine örnek olmalı...

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu'na aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
YAZARA MAİL GÖNDER
;