YAZARA MAİL GÖNDER THY şikâyetleri yağmur!..

YAZARLAR

"Bir kutlama.. Bir eleştiri.. THY için" başlıklı yazıma tonla tepki maili geldi. İkisini seçtim...

***

Fatih Kaymakçı yazıyor..
"Yüzde 100 katılıyorum. Aynı şey benim de başıma geldi. Dubai'de yaşıyorum, geçen yaz THY business'le geldim. Normal biletin tam 5 (Beş) katı para ödedim. Tam bir rezalet. Emin olun minibüs daha rahattır. Hadi kendimden geçtim, onca turist yanımda nasıl sayıp sövüyorlardı, inanamazsınız. 'Resmen dolandırıldık' diye burunlarından soluyordu herkes.
Ordaki utanç bile bana yetti bir Türk vatandaşı olarak. Ama ağzımı açamadım, zira adamlar haklıydı ve ben de aynı duygular içindeydim zaten. İyi güzel THY çok yere uçuyor ama, hizmet kalitesi koskoca bir koca sıfır.."
***

Reha Tanör yazıyor..
"1) THY business eziyetini ben yıllardır bağırıyorum, en küçük bir değişiklik olmadı. Uğur Cebeci'ye defalarca söyledim, kendi alanını en yakından ilgilendiren meseleye dokunmadı bile! Taşlıtarla minibüsüne binmemek ve o kuleye tırmanma eziyetine katlanmamak için artık iç hatlarda ekonomi sınıfında uçuyorum!
2) BA'de benzer bir olumsuzluğu ben de yaşadım, şikâyetim üzerine derhal özür dilediler ve mil verdiler. NewYork'a business sınıfında bir THY uçağındaki koltuk problemini THY'ye bildirdiğimde ise cevap olarak basmakalıp özürden başka bir şey alamadım! Bundan uzun yolculuklarımda THY'yi mecbur olmadıkça kullanmayacağım çünkü bu kadar yeni hat ve yeni kiralık uçak hengâmesinde yalnız kabin konforunun değil daha önemlisi uçuş güvenliğinin de eksilmiş olmasından endişe ediyorum!"

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubuna aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.