Şubelerindeki konsepti değiştirerek klasik bankacılıktan çıkma stratejisi güden ING, üç aylık süreçte ilk ölçümlemeyi yaptı. Şubelerdeki yenilenmeyle müşteri hizmet hızı ve ürün satışı yüzde 15 arttı. Yeni şubelerde müşteri temsilcilerinin gişe memuru, memurların da müşteri temsilcisi gibi çalıştığını anlatan ING Bireysel Bankacılık Satış Yönetimi ve Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun, "Yakın gelecekte tek tip banka çalışanı olacak" dedi. İlk ölçümlemelerine göre alternatif dağıtım kanallarında yüzde 10 artış olduğunu dile getiren Uygun, "Operasyonel verimlilik de yüzde 20 yükseldi" diye konuştu.
2013'TE 50 ŞUBEYE ÇIKACAK
Şu anda üç şubede yeni konseptin uygulandığını vurgulayan Barbaros Uygun, "Kısa sürede 10 şubeye çıkacak. Yıl sonunda 40-50 arasında şubeye yaymış oluruz. Daha sonra bu yeni konsepti bankanın 330 şubesine de uygulamayı planlıyoruz" dedi.