Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Televizyonda kullanılan en etkili ifade

ABD'de 2009 yılında televizyonda kullanılan en etkili ifade olarak, medya tarafından üretilen ''Obama Vizyonu'' (ObamaVision) seçildi.

Giriş Tarihi: 24.9.2009 10:04 Güncelleme Tarihi: 24.9.2009 10:05
Dünya genelinde dil kullanımını izleyen ''Küresel Dil İzleme'' (Global Language Monitor) kurumunun belirlediği ''Televizyonda Kullanılan En Etkili İfadeler'' sıralamasında, ABD Başkanı Barack Obama'nın ülkesine umut ve değişim getirme vaadini özetlemek amacıyla medya tarafından üretilen ''Obama Vizyonu'', 2009 yılında birinci geldi.

''Obama Vizyonu'', listede ''Finansal Erime'' ifadesini de geride bıraktı.

Bu yıl seçilen ifade ilk kez, geçen yıl yapılan başkanlık seçim kampanyası sırasında kullanılmaya başlamıştı.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Televizyonda kullanılan en etkili ifade
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN