Türkiye'nin en iyi haber sitesi

İşte yabancı medyanın 'ye karşı kirli operasyonları...

, teröre karşı kararlı mücadelesini uzun zamandır sürdürmeye devam ediyor. Son olarak ile tüm dünyanın gözü Türkiye'ye çevrilmişti. Türkiye harekata başlamadan önce de harekat başladıktan sonra da o terör koridoruna izin verilmeyeceğini ifade etti ve bunun için gereken adımları attı. Bu adımlar sayesinde Batı'nın oyunu bozuldu. Sadece Batı'nın değil aslında Amerika'nın oyunu da bozuldu ve herkes strateji değiştirmek zorunda kaldı. Bu operasyonun ardından Batı medyası daha fazla Türkiye'yi hedef almaya başladı ve operasyonu karalamaya kalkıştı. Sadece bununla da sınırlı değil. Terör örgütlerine desteğini artırmış durumda. Uluslararası medyanın Türkçe yayınları, 'li teröristlerden 'komutan', 'den ise 'cemaat' diye bahsediyor. Batı ülkelerinin terör örgütlerine desteğini medyalarında yer alan haber örnekleri ile göreceğiz. İşte tüm detaylar...

Giriş Tarihi: 30.10.2019 21:38 Güncelleme Tarihi: 30.10.2019 21:41 ABONE OL
İşte yabancı medyanın Türkiye'ye karşı kirli operasyonları...

Türkiye uzun yılladır terörle mücadelesini kararlılıkla sürdürüyor. Son olarak Barış Pınarı Harekatı ile birlikte tüm dünyanın gözü Türkiye'ye çevrildi. Türkiye Harekata başlamadan önce de sonra da kararlı duruşunun ve terör koridoruna izin verilmeyeceğinin altını defalarca çizdi ve gereken her şeyi de düşünmeden yaptı.

İşte yabancı medyanın Türkiye operasyonları...


Türkiye'nin hamleleriyle Amerika ve Batı'nın Suriye oyunu bozuldu. Batı medyası bu operasyonun ardından algı oyunlarını ve manipülasyonlarını daha da artırarark Türkiye'yi hedef aldı. Barış Pınarı Operasyonu'nu karalamaya başlayan batı medyası terör örgütlerine desteğini de artırdı. YPG'li teröristlerden 'asker' diye bahsedilen ve FETÖ'cülerden 'cemaat' diye bahsedilen yayınlar yapılmaya başlandı. Kirazlı Balaban Tepesi'ni Kaz Dağı olarak tanıtıldı ve vatandaşları tahrik etmeye yönelik canlı yayınlar yapıldı. Gezi kalkışmasından, 15 Temmuz hain darbe girişimine kadar bir çok meselede Türkiye aleyhine yayın yapan batı medyası Barış Pınarı Harekatı'nı da etnik soykırım olarak duyurma gayretine girdi.

İşte bunlardan bazı örnekler:



Nevzat Çiçek'in genel yayın yönetmenliğini yaptığı İngiliz kaynaklı ve Suudi Arabistan sermayeli Independent Türkçe internet sitesi, terörden arananlar listesinin kırmızı kategorisinde yer alan 'Mazlum Kobani' kod adlı terörist Ferhat Abdi Şahin'i 'komutan' diye tanımladı.

Oslo'da, terör örgütü PKK yandaşları Türk ailenin aracına saldırdı. Barış Pınarı Harekatı'na destek için düzenlenen gösteriden dönenlere PKK'lılar saldırdı. Saldırganlar ile Türk vatandaşları eş tutuldu. Haber, "Norveç'te karşıt görüşlü iki eylem çakıştı" başlığıyla verildi.

Independent Türkçe, "Türkiye'nin Suriye operasyonu başlarken mahsur kalmış siviller hayatlarından endişeli: 'Saklanacak hiçbir yerimiz yok'" başlıklı köşe yazısı yayınladı.

Alman Rudolf-Augstein Vakfı, Alman GLS Treuhand Derneği ve Alman Gazeteciler Birliği (DJV) mali destek sağladığı Özgürüz adlı haber portalının genel yayın yönetmeni ve FETÖ firarisi Can Dündar yönetiminde 2.5 yıl önce yayın hayatına başladı. Can Dündar, Türkiye'nin Barış Pınarı'ndaki kazanımlarına üzüldü ve "Korkarım ki Erdoğan istediği her şeyi almayı başardı" diye yazdı.


BBC Türkçe, FETÖ yerine "Gülen cemaati" veya "Gülen yapılanması" ifadelerini kullanıyor.

Suudi Arabistan sermayeli 'Saudi Resarch and Marketing Group'a (SRMG) bağlı Al-Awsat, Türk okuyuculara hitap etmek için bir haber sitesi kurdu. Şarkul Avsat da FETÖ için "Gülen Hareketi", YPG için ise "Ankara'nın PKK'nın bir uzantısı olarak gördüğü Halk Koruma Birlikleri (YPG)" ifadesini kullanılıyor.

Alman menşeili DW Türkçe internet sitesi de, Kirazlı Balaban Tepesi'nde bulunan altın maden sahasını Kaz Dağları olarak çarpıttı, tepeden günlerce canlı yayın yaptı. Sitenin twitter hesabında"Kaz Dağları'ndaki Kirazlı maden projesi işletmeye açıldığında siyanürle yapılacak ayrıştırma faaliyeti, çevre ve sağlıkla ilgili çok ciddi risklere yol açacak." algısı yürüttü.

TÜRKİYE KARŞITI ORTAK YAYIN
Almanya, İngiltere, Fransa ve ABD'nin devlet kanalları da büyük bir ortaklık kurarak 29 Nisan'da 'Türkçe' dijital yayına başladı. İngiliz BBC, Amerikalı VOA ve Fransız France24, Alman DW'nin öncülüğünde Youtube'den ortak Türkçe yayın yapmaya başladı. Her 4 kuruluşun devlete ait olması medya operasyonunun boyutlarını açıklıyor. 4 kanalın dünyanın başka bir yerinde benzer bir ortaklığı bulunmuyor.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
İşte yabancı medyanın Türkiye'ye karşı kirli operasyonları...
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN