Fancy Food'ta Türk rüzgarı

Giriş Tarihi: 4.7.2014
Türkiye'nin ihracatta yıldız sektörlerinden Su Ürünleri Sektörü, Amerika pazarını büyütmeyi hedefliyor. ABD'nin New York kentinde düzenlenen ve Türkiye Milli Katılım Organizasyonu Ege İhracatçı Birlikleri tarafından üstlenilen, Summer Fancy Food Show Fuarı'na katılan Su Ürünleri Tanıtım Grubu, son yıllarda ciddi gelişim gösteren ABD pazarında, Türk su ürünleri pazarının payını artırmak istiyor.

BALIK TÜKETİMİ ARTIYOR
ABD'de kişi başı balık tüketiminin 26 kg olduğuna işaret eden Su Ürünleri Tanıtım Grubu (STG) Yönetim Kurulu Başkanı Melih İşliel, ABD'de Ocakta düzenlenen Winter Fancy Food Show Fuarı ve Boston Su Ürünleri Fuarı'ndan sonra New York Fancy Food Fuarı'na katılarak Amerika pazarını hedef pazar olarak ortaya koyduklarını söyledi. Ege Su Ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Kızıltan ise, "Özelikle ABD'nin doğu ve batı sahilindeki sağlıklı beslenme alışkanlığı trendindeki artışla birlikte balığa olan yöneliş ve tüketiminde artış var. İlk etapta taze balık satışlarımızı artırmayı hedefliyoruz" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Fancy Food'ta Türk rüzgarı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN