YAŞAR Üniversitesi, SocialBrands'in, Türkiye'deki markalara ait 33 binden fazla sosyal medya hesabını mercek altına alarak kasım ayı döneminde en yüksek performans gösterenleri belirlediği 'En iyi 100 marka' listesinde 54. oldu. Yaşar Üniversitesi, sosyal medya analiz platformu BoomSocial verileri ile 100'den fazla sektörde yer alan hesaplar incelenerek hazırlanan listede, Türkiye'nin en başarılı üniversitesi oldu. Yaşar Üniversitesi, 2018 yılında 10 ay boyunca bu listede kalarak istikrarını sürdürdü. Sosyal Medya Sorumlusu Seçkin Özdemir de "Yaşar Üniversitesi içerisindeki ekipler arası başarılı iletişim sayesinde, gerçek zamanlı ve etkileşimi yüksek bir sosyal medya yönetimi anlayışımız var. Bugün sayfalarımızda, 7'den 77'ye birçok sosyal medya kullanıcısına hitap edecek bilgilendirici içeriklere sahibiz" diye konuştu.