Markalar akşam saatlerinde AVM'lerde müşteri avına çıktı

Giriş Tarihi: 31.10.2009
KRİZDE indirim yarışına giren markaların atıl olan tüm süreçleri verimli hale dönüştürme çabaları devam ediyor. Örneğin Levi's Ankara'da satışlarını artırmak için yeni bir indirim stratejisi belirledi. Müşterilerine saat 17.00 - 22.00 saatleri arasında tüm yeni sezon ve aksesuvar ürünlerinde sadece bir günlük yüzde 30 indirime giren firma özel müşterilerinin aile ve arkadaşlarının da bu indirimden yararlanmasını sağladı. Park Bravo Grup'un iç giyim markası La Senza ise pijama partisi başlıklı bir kampanya başlattı. 19.00 - 22.00 saatleri arasında bir günlüğüne yüzde 15 indirime giren marka, bu kampanyayı farklı günlerde de tekrarlayacak.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Markalar akşam saatlerinde AVM'lerde müşteri avına çıktı
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN