HalkBank

Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Türkiye Mothercare için kilit pazar konumunda

Giriş Tarihi: 9.6.2011
İngiltere'nin en çok tercih edilen anne ve bebek perakende şirketi Mothercare, 59 ülkede faaliyet gösteren franchiselarını İstanbul'da topladı. İngiltere Mothercare CEO'su Ben Gordon'un başkanlık ettiği toplantıya, şirketin grup idare ekiplerinin yanı sıra ulaslararası müdürleri de katıldı. Bundan önceki toplantıyı Dubai'de yaptıklarını söyleyen Ben Gordon, "Türkiye bizim için kilit pazarlardan biri. Batı Avrupa'da bir durgunluk var ama büyümeye başlamasını bekliyoruz. Afrika çok güçlü bir pazar, Körfez ülkelerinde Suudi Arabistan ve Katar'da çok iyi gidiyoruz. Çin ve Hindistan yüksek doğum oranları ile bizim için çok önemli ülkeler. En büyük iki pazarımız bu iki ülke. İngiltere dışındaki en büyük pazarımız Rusya. Türkiye beş büyük pazarımız arasında yer alıyor" dedi. Toplantıda bir konuşma yapan markanın Türkiye haklarını elinde bulunduran Demsa Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz Çetindoğan ise "Önümüzdeki 5 yılda Türkiye'de Mothercare ile 70 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Benim hayalim 100 mağazaya ulaşmak" dedi. "İlk kez hamile kalan biri bebeklerle ilgili hiçbir şey bilmiyor" diyen Çetindoğan, ekledi: "Mothercare bunun için var, biz bebeklerin nasıl büyüdüğünü biliyoruz. Sattığımız bütün oyuncaklar bir mesajı olan eğitici oyuncaklar."
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Türkiye Mothercare için kilit pazar konumunda
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN