Sigortacı farkını hasar yönetiminde gösteriyor

Giriş Tarihi: 15.5.2014
GEÇEN yıl dalgalanan ve yıl sonunda artış gösteren döviz kurları hasar maliyetlerini yükseltti. Sompo Japan Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Uğur Özer, eskiden müşterinin sadece hasarını hızlı almasının yeterli olduğunu, ancak bugün müşteri memnuniyetini sadece bu parametreyle açıklamanın mümkün olmadığını ifade etti. Sektördeki en yaygın ve geniş anlaşmalı servis ağlarından birine sahip olduklarını belirten Özer, "Hasar sürecinde alınan yardım hizmetlerinin kalitesi de müşteri memnuniyetini doğrudan etkiliyor. Hasarın ihbarından, ödenmesine kadar tüm süreçlerde sigortalının olumlu bir hasar deneyimi yaşaması gerektiğini düşünerek, tüm süreçlerimizi buna göre kurguluyoruz" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Sigortacı farkını hasar yönetiminde gösteriyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN