Mercedes-Benz kamyonlar yenilendi

Mercedes- Benz Türk, 6 motora geçiş yaparken kamyon ve çekicilerinin sınıflandırmasını tamamen yeniledi

Giriş Tarihi: 20.5.2016
Mercedes-Benz kamyonlar yenilendi
Türkiye kamyon pazarının 14 yıldır aralıksız lideri Mercedes- Benz Türk, 2016 yılı itibariyle kamyon ve çekici ürün gamını yeniledi. Actros, Axor, Atego üçlüsünde mevcut olan çekici, nakliye, ve dağıtım araçlarının yerine 6 dünyasında yepyeni ürünler geliştirildi. Mercedes- Benz'in kullanıcılara ihtiyaçlarına uygun modelleri daha kolaylıkla seçme imkanı tanıyan yeni sınıflandırmasında uzun yol ve nakliye araçları Actros, inşaat araçları Arocs, şehiriçi dağıtım araçları ise Atego çatısı altında toplandı. Yeni Mercedes-Benz kamyon ve çekicilerde başta OM 471 olmak üzere OM 936, OM 934 ve OM 470'in de yer aldığı 6 normuna uygun dört farklı motor seçeneği bulunuyor. Ekonomik, güçlü ve güvenilir yeni nesil motorlar, 120.000 km'ye çıkan bakım aralıklarına bağlı olarak Euro 5 Mercedes-Benz motorlara göre bakım maliyetlerini yüzde 20 oranında düşürdükleri gibi aracın performansını da yükseltiyor. Yüksek motor freni performansı ve yüzde 20 daha uzun motor ömrü sağlayan Euro 6 normundaki motorlar karbonmonoksit, azotoksitler, hidrokarbon ve partikül madde emisyon oranlarını düşük değerlere çekiyor. Mercedes-Benz, egzoz sistemine AdBlue ilavesi (SCR), motor giriş havasına eklenen soğutulmuş egzoz gazı (EGR) ve partikül filtresi (DPF) teknolojilerini birleştirerek Euro 6 normunu sağlıyor. Actros araçlarda kanuni zorunluluklara uygun olarak Aktif Fren Asistanı (ABA), Şerit Takip Asistanı (LDWS), ESP'ye ilave olarak, Yorgunluk Algılama Asistanı, yokuşta geri kaymayı önleyen Hill Holder ve nakliyede hava süspansiyonlu arka aks özellikleri yer alıyor. Tamamen yenilenen kabin tasarımları, sürücüye daha fazla alan bırakıyor. Daha konforlu koltuklar, daha geniş yataklar, çok işlevli direksiyon simidi, tüm modellerde standart klima ve Mercedes PowerShift 3 şanzıman ile araçların sürüş konforu maksimuma çıkarılıyor.


YÜKSEK KAZANÇ SAĞLIYOR
Mercedes- Benz'in Actros araçlarında Euro 5'te 300 mm olan motor tüneli yüksekliği 170 mm'ye çekilerek kabin iç mekanı ferahlatıldı. Ayrıca tüm modellerde 3 kademeli ve güçlendirilmiş yeni motor freni ve hız sabitleyici (cruise control) özelliği standart olarak mevcuttur. İstenildiğinde tüm araçlarda opsiyonel olarak PowerBrake donanımıyla motor freni gücünü yüzde 50 artırmak mümkün. Atego, yeni Euro 6 motoru, yeni kabini, yeni şasisi ve iç donanımıyla tamamen yenilendi. Yeni Atego, diğer ürün gruplarında olduğu gibi, Euro 6 motoruna tam uyum gösteren Mercedes-Benz marka aktarma organlarıyla maksimum yakıt verimliliği elde ederek şehiriçi ve kısa mesafe taşımacılığında hem büyük filolara hem küçük işletmelere yüksek kazanç sağlıyor. Yeni Atego ürünlerde opsiyonel olarak PowerShift 3 şanzıman uygulanabiliyor. Bu sayede araç daha da ekonomik ve konforlu hale geliyor.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Mercedes-Benz kamyonlar yenilendi
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN