Turkland Sigorta Genel Müdürü Hülya Püdün, sigortacılıkta hız ve hizmet kalitesini artırmak gerektiğini söyledi. Önemli olanın sadece prim almak ve hasar ödemek olmadığını kaydeden Püdün, "Önemli olan, sigortalının ihtiyaçlarına tam anlamıyla cevap veren ürünleri sunmak ve gerçekleşen hasarı eksiksiz ve hızlı bir şekilde ödemektir. Bizim için önemli olan müşterimizin kendisini özel hissetmesidir. Tüm çalışmalarımız bu şekilde planlanmaktadır" dedi. Uzun yıllardır Türkiye sigorta pazarında yer alan Demir Sigorta'nın artık yoluna Turkland Sigorta olarak devam ettiği bilgisini veren Püdün, şunları aktardı: "Hızımızı ve hizmet kalitemizi artırmak için mevcut bilgi işlem sistemimizi tamamen değiştirdik. Çalışmalarımız hızlı ve yoğun bir şekilde devam ediyor. Bu sistemle beraber ürünlerimiz değişiyor ve yeni ürünler sisteme tanımlanıyor."
'T-SİGORTA YENİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEK'
Kasko ve trafik tarifelerinin çok yönlü analizle ve çok fazla parametreyle çalışır hale getirilmesi için çalışmalara başladıkları bilgisini veren Turkland Sigorta Genel Müdürü Hülya Püdün, yeni sistemle beraber tarifelerinin de ihtiyaca uygun olarak hızlı bir şekilde güncellenebileceğini ve çeşitlendirilebileceğini kaydetti. Şu anda oto sigortaları, yangın, hırsızlık, nakliyat, mühendislik, sorumluluk, ferdi kaza, acil sağlık sigortası gibi tüm elementer branşlarda hizmet verdikleri bilgisini veren Püdün, standart ürünlerin yanı sıra özellik arz eden bazı branşlarda poliçelerin de müşterilere sunulduğunu belirtti. "Sektörde ilk kez uygulanacağını düşündüğümüz yepyeni ürünlerimiz var. Bunları gelecek günlerde açıklayacağız" diyen Püdün, tüm ürünlerinin "kazan-kazan" mantığıyla hazırlandığını da sözlerine ekledi.