Sigortalı memnuniyeti teknolojiyle artıyor

Giriş Tarihi: 14.8.2017
Sigortalı memnuniyeti teknolojiyle artıyor
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, dijital dönüşümün hayatlarımızı ve iş yapma şekillerimizi temelinden değiştirdiğini ifade etti. Pamukçu, telematik ve giyilebilir teknolojilerin kullanımının önümüzdeki 5 yıl içinde giderek artacağını kaydetti. Pamukçu, öngörülerini şu şekilde paylaştı: "Nesnelerin İnterneti ve giyilebilir teknolojilerin müşteri memnuniyeti ve müşteriye özel hizmet verebilmek, fiyatlandırma yapabilmek için büyük fırsatlar sağlayacağını düşünüyorum. Şirketlerin büyük veri kullanımının artacağına, veri madenciliği ve 'predictive analytics' uygulamalarının yaygınlaşacağına inanıyorum."

'MALİYET AZALIYOR'
Dijitalin maliyetleri azaltmada çok etkili olduğunu düşünen Pamukçu, şirket içi iş süreçlerindeki hızı artırmak, operasyonel maliyetleri azaltmak, satış kanallarının ve sigortalıların hayatlarını kolaylaştıran uygulamalar ortaya koymak için dijitalden faydalanılabileceğini vurguladı.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Sigortalı memnuniyeti teknolojiyle artıyor
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN