Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Satış kanalları arasındaki sınırları kaldırıyoruz

Bu yıl e-ticarette rekor büyüme planladıklarını belirten BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Enis Habif, “Çok yakında in-store ordering uygulamamızı hayata geçirip satış kanallarımız arasındaki sınırları kaldıracağız” dedi

Giriş Tarihi: 4.5.2018
Satış kanalları arasındaki sınırları kaldırıyoruz

BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi Enis Habif, "2018'e, 2017 yılında yakaladığımız başarı ve verimliliği daha da ileriye taşımanın hedefiyle girdik" dedi. "Bir Dünya Markası Yaratmak" vizyonunun önemli adımlarından biri olan yurtdışı mağazalaşma ve marka bilinirliğini artırma stratejisinin 2018 yılında da hızla devam edeceğini belirten Habif, "Bizim için önce insan gelir. Başarımızın arkasındaki en önemli güç olan tüm çalışanlarımızı desteklemeye ve içlerinden başarılı liderler yetiştirmeye 2018'de de devam edeceğiz" diye konuştu.

E-TİCARETTE REKOR BÜYÜRÜZ
Bu yıl e-ticarette rekor büyüme planladıklarının altını çizen Habif, "E-ticaret kanalımıza yatırım yapmaya devam ediyoruz. Çok yakında in-store ordering uygulamamızı hayata geçirip satış kanallarımız arasındaki sınırları kaldırıyor olacağız. Kurum içi dijitalleşmemizde artık son evredeyiz. Satış, pazarlama, CRM, tedarik zinciri ve mağaza gibi kritik noktalarımızda süreçlerimizi dijitalleştirdik. Burada tüm iş süreçlerimizi iyileştiren Br@in, BRO gibi mobil çözümlerimiz var. Çok yakın zamanda da müşterilerimizin markamıza değen tüm noktalarında, onların hayatını kolaylaştıracak sadece alışveriş değil gündelik yaşantısından, iş hayatına kadar onunla bir çok konuda interaktif iletişim içinde olacak bir mobil aplikasyonu hayata geçiriyor olacağız." dedi. Habif şöyle devam etti: "Yenilenen mağaza konseptimizin uygulamaya geçmesi, ürün geliştirme - inovatif ürünlerdeki yenilikçi bakışımız, koleksiyonumuzdaki yeni ürünlerimiz, iş süreçlerimizin dijitalleşmesi ve satış ekiplerimiz için özel olarak tasarladığımız ve kullandığımız Brain isimli aplikasyonumuzu geliştirme çalışmaları 2018 yılının öncelikleri arasında. 2018 yılı iletişim stratejisi ve reklam kampanyalarımızı, ürün ve marka yapımızda birçok yeniliği anlatmak üzere kurguladık. Marka yüzü olarak Burak Özçivit ile 2 sezon sürecek anlaşma imzaladık ve ilk reklam filmimizi 21 Mart tarihinde yayınladık." 2017 sonu itibariyle Türkiye'nin 55 ilinde, 185'den fazla mağazayla hizmet verdiklerini ve 300 satış noktasına ulaştıklarını ifade eden Habif, 2018'i yaklaşık 520 milyon ciroyla kapatmayı hedeflediklerini, seçimin erkene alınmasının mevcut yatırım ve büyüme planlarında herhangi bir değişikliğe neden olmadığını kaydetti.

Anadolu AVM'leri İstanbul ile yarışacak potansiyelde
Anadolu yatırım planları ile ilgili de Habif, "Anadolu şehirlerinde doğru konumlandırılan AVM'lerin İstanbul'daki AVM'lerle yarışabilecek potansiyele sahip olduğunu düşünüyoruz. Anadolu illerine açılmaya başlanan AVM'ler markamızı müşterilerimiz ile buluşturmamız için fırsat yaratıyor. Anadolu illerinde yatırımlarımıza hız kesmeden devam edeceğiz" ifadelerini kullandı. Yurtdışı serüveninin iki mağazayla Romanya'da başladığını anlatan Habif, "Nisan itibarıyla Kırgızistan'daki ilk mağazamızı açtık. Orta Asya'ya ilk adım atmış olduğumuz yurtdışı operasyon sürecimiz, şu an Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Lefkoşa için start aldı. Önceliğimizi Türkiye'nin yakın coğrafyasında büyümek. Kısa vadede Azerbaycan, Irak ve İran'da mağaza açarak başlatacağız" diye konuştu. Kısa vadede Doğu Avrupa'dan başlayarak Balkanlar'da büyümek istediklerini dile getiren Habif, "Öncelikle Türki Cumhuriyetleri ve İran'ın barındırdığı nüfus ve alım gücünü değerlendirmek, markamızla örtüşen pazarlarda yer almak ve aynı sürede marka yüzümüz Burak Özçivit'in de yoğun hayran kitlesinin olduğu Körfez ülkeleriyle de görüşmelerimiz devam ediyor" bilgisini verdi.

BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Satış kanalları arasındaki sınırları kaldırıyoruz
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN