Sabancı Holding CEO'su Mehmet Göçmen, sermaye maliyetinin yükseldiğini belirterek, tüm şirketlerde dijital dönüşüm projesi başlattıklarını aktardı. Göçmen, "Veriye dayalı stratejilerle yeni bir model yaratacağız. Bu modeli 2020'den itibaren uygulamaya almayı hedefliyoruz. Dijital dönüşüm projesiyle yurtdışında yeni markalar oluşturmayı planlıyoruz" dedi. Sabancı Holding'in 2019'a temkinli hazırlandığını anlatan Göçmen, yatırımlara ara vermeyeceklerini ve uzun vadeli yatırım kararlarının konjonktürden etkilenmeyeceğini kaydetti. SabancıDx Genel Müdürü Burak Aydın da, 2019'da yazılım ihracatı hedeflediklerini belirterek, "Üç yılda gelirlerimizin yüzde 25'ini yeni nesil teknolojilerden sağlamayı hedefliyoruz" diye konuştu.