MIGROS yaklaşık 2 bin tedarikçisini İstanbul Kongre Merkezi'nde 5-7 Nisan tarihleri arasında tüketiciyle buluşturuyor. Migros Yönetim Kurulu Üyesi Cem Rodoslu, 20 bin metrekare alanda düzenlenen organizasyon ile tüketicinin Migros'taki satılan 400 markayı yakından göreceğini söyledi. Perakendede böyle bir organizasyonun ilk olduğunun altını çizen Rodoslu, "Bu yıl fuar alanı yetersiz kaldı. Sonraki etkinliğe Lütfi Kırdar'ı da dahil edebiliriz. Halka açık olan fuarı 100 bin kişinin ziyaret etmesi bekliyoruz" dedi. Tarımın stratejik öneme sahip olduğunun altını çizen Rodoslu, "Ölçeği büyütülmüş bir tarım, Türkiye'nin olmazsa olmazı. Kendi kendine yeten bir Türkiye geleceğimizdir" dedi.