Milyonlarca müşteriniz varsa, eğer onları dinleyecek kadar çevik olmak istiyorsanız, yazılım robotlarından faydalanmak şart. Sahip olduğu milyonlarca müşterinin derdini akıllı yazılım robotlarıyla çözen şirketlerin sayısı artıyor. Bu konuda yerli girişimlerin payı da artıyor.
YÜZDE 100 YERLİ
Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix'i kurumların kullanımına sundu. JetFix, kurumlara sunduğu Livechat, Chatbot ve Omnichannel ürünleri ile müşteri ilişkileri yönetimlerini daha hızlı ve verimli yapmalarına imkân sağlıyor.
SANAL ASİSTAN
Kurumların müşterileri ile gerçekleştirdikleri iletişim süreçlerini iyileştirmeyi, zaman, maliyet ve yönetim gibi alanlarda firmalara destek olmayı hedefleyen Türk Telekom, JetFix'i 3 ana ürünle kurumlarla buluşturuyor.
JetFix'in Livechat ürünü ile kurumlara canlı mesajlaşma ve aynı anda çoklu müşteri görüşmesi imkânı sağlanırken, Chatbot ürünü ile sanal asistan üzerinden 7-24 mesajlaşma sunuluyor.