Normal modelden farklı olarak Azura Mavisi gövde rengiyle öne çıkan Fiesta ST Edition'da parlak siyah arka difüzör, yine aynı renkte tavan spoyleri ve kırmızı ST logoları öne çıkıyor. Çapı 18" olan 10 kollu siyah jantlar, normal ST'dekilere oranla 8 kg civarında bir ağırlık tasarrufu sağlıyor ki bunu sönünmlenmemiş ağırlık olarak yaklaşık 12 kg gibi kabul edebilirsiniz. Performance Edition'da kullanılan iki yöne ayarlanabilir coilover süspansiyon da Edition paketi kapsamında.
Süspansiyon sisteminin gelişi ile sürüş yüksekliği önde 15, arkada 10 mm azalırken amortisörlerde 16 kapama, 12 de açma olmak üzere 28 kademeli ince ayar sunuluyor.
ST Edition, daha önce Focus ST'de kullanılan Ford Performance direksiyon sistemini kullanan ilk Fiesta olma özelliği taşıyor. Bu da direksiyon üzerine Sport moduna kısayol tuşunu getiriyor. Mavi dikişler ve karbon fiber efektli trim parçaları iç mekândaki dokunuşları tamamlıyor.
ST Edition, Birleşik Krallık yelpazesindeki ST-3 adlı en üst donanım paketini temel alıyor bu yüzden Quaife limitli kaydırmalı diferansiyel, vites geçiş indikatörü ve kalkış kontrol gibi özelliklere de sahip.
Sipariş alımları açık olan ST Edition, temel aldığı ST-3'ten 2.175 £ daha pahalı. Yeni modelin 500 adetle sınırlı kotasının 300 adedi, ilginin yüksek olmasından dolayı Birleşik Krallık'a ayrılmış.
(Motor 1 TR)