Türkiye'nin en iyi haber sitesi

14 günlük kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

bir yaşamın bağırsaklarda başladığını vurgulayan Fitoterapi Uzmanı Dr. , beslenme şeklinin bağırsakların ekosistemi olan mikrobiyomu şekillendirdiğine işaret ediyor. kolonilerinin zenginliği ve sayıca üstünlüğünün ekosistemin mükemmel bir şekilde işlemesini sağladığını belirten Dr. Ümit Aktaş, "Aksi durumda tüm hastalıklara zemin hazırlayan, sağlığınıza çelme takan bir mikrobiyoma sahip olursunuz" diye uyarıyor.

14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

bir yaşamın bağırsaklarda başladığını vurgulayan Fitoterapi Uzmanı Dr. , beslenme şeklinin bağırsakların ekosistemi olan mikrobiyomu şekillendirdiğine işaret ediyor. Dr. Ümit Aktaş, ", dost bakteriler ve zararlı bakterilerden oluşur.

14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

Bu bakteriler, zengin bir çeşitliliğe sahip ve sayıca çoksa, zararlı bakteriler çoğalamaz, sağlığınız için bir tehdide dönüşemez" diyor. kolonilerinin zenginliği ve sayıca üstünlüğünün ekosistemin mükemmel bir şekilde işlemesini sağladığını belirten Dr. , "Aksi durumda tüm hastalıklara zemin hazırlayan, sağlığınıza çelme takan bir mikrobiyoma sahip olursunuz" diye uyarıyor.

14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

Faydalı bakterilerin çoğunlukta olduğu bir florasına sahip olmanın, ancak probiyotikler açısından zengin yiyeceklerden oluşan bir beslenme modeliyle gerçekleşebileceğini hatırlatan Dr. , bir bağırsak florasına sahip olmak için 14 gün uygulanan Kürü'nü tavsiye ediyor.

14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

Dr. , 14 günlük beslenme kürü, kür sırasında tüketilmesi gerekenleri sıraladı. Kür süresince yapılması gerekenleri ise Dr. Aktaş şöyle özetliyor:

14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!

MİKROBİYOM İÇECEĞİ İLE BAĞIRSAK FLORANIZDA DOPİNG ETKİSİ YARATIN!

  • Kürde yer alan değerli probiyotik kaynakları tüketin
  • Kür süresinde salatalarınızı ev sirkesi ile hazırlayın.
  • Hemen her öğünde şirden mayasıyla yapılmış peynir, ev yoğurdu, kefir ya da turşu tüketin.
14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!
  • Öğlen yemeklerinden bir saat önce suyla seyreltilmiş ev sirkesi için.
  • Mevsim sebzelerinin probiyotiklerin favori besinleri olduğunu unutmayın!
  • Kürde yer alan fermente yiyeceklerle vücudunuza aldığınız probiyotiklerin gelişmesini ve çoğalmasını sağlayın.
14 günlük mikrobiyom kürüyle bağırsaklarınızı yeniden yapılandırın!
  • Bağırsak floranızda dost bakterilerin dolaşmasını istiyorsanız "Süper Starlar" olarak tanımladığımız; rezene, sarımsak, soğan, pırasa, enginar, kuşkonmaz, mercimek, nohut, kuru fasulye, havuç, turp, lahana, brokoli, domates, patates, elma, muz, keten tohumu ve ceviz tüketin!
BİZE ULAŞIN