Türkiye'nin en iyi haber sitesi
PELİN KAYA

Aksesuarlar daha da küçülüyor

Geçtiğimiz sezonla tanımaya başladığımız mikro aksesuarlar, giderek hayatımızda daha büyük bir yer kaplamaya başladı. Fonksiyonellik açısından pek elverişli olmasa da görünüşünün kibarlığı açısından meraklıları cezbediyor. Prada ise bu boyutları bilekte taşınabilir hale getirdi ve bu sezon 'vanity bracelet' adı altında iki türlü modelde satışa sundu. Birinin içi tamamen boş, öteki de içi aynalı olan bir bileklik olarak anılıyor. Bu aksesuarların fiyatı ise 9 bin 377 TL. Bu akımdan tabii ki Fendi de geri kalmadı ve Fendi X Chaos koleksiyonunu bizlere birçok mikro aksesuarla sundu.

Fendi X Chaos, günlük aksesuarlara lüks bir alternatif sunarak 'teknolojik mücevher' parçaları yaratıyor. Eski Hollywood ihtişamında yer alan ikonik aksesuarları modern dünyaya yeniden sunan koleksiyon; geleneksel aksesuarların çağdaş bir yorumu olarak karşımıza çıkıyor. Koleksiyon; telefon kabı, boyun askısı, metal airpod kabı, laptop koruyucu, dokunmatik ekran kalemi, gözlük kabı, Apple smartwatch kabı ve çakmak kabı içeriyor. Koleksiyonda fiyatlar 2 bin 750 TL'den başlayıp 13 bin 900 TL'ye varıyor. Son olarak airpods için sadece Fendi değil, birçok marka da kendi koleksiyonlarında oldukça çeşitli bir biçimde yer vermiş.

En havalı eşofman

Yakında en havalı kırmızı halılara bile eşofmanlarıyla katılan ünlüler görürsem hiç şaşırmayacağım. 2020'nin en popüler trendi hiç şüphesiz günün her saati üstümüzden çıkarmadığımız rengarenk eşofman takımlar oldu. Özellikle bir marka var ki, birçok Türk ünlümüz de, influencerlarımız da giymelere doyamıyor: The Pangaia marka eşofmanlar. 2018'de kurulan, mottosu her zaman tercih edilebilir ve kullanılabilir ürünler üretmek olan marka, ürünlerini son teknolojiyle ve geri dönüştürülebilir olarak üretiyor. Marka, adını ilk çağlardaki büyük kıta Pangea ve Yunan mitolojisindeki dünya tanrıçası Gaia'dan almış. Su tüketimini minimuma indirmek için üretim aşamasında nane yağını kullanan Pangaia, mottolarının hakkını verebilmek için her türlü çabayı gösteriyor. Future Tech Lab'ın kurucusu Rus asıllı Miroslava Duma, markanın bu kadar tanınır olmasında büyük bir paya sahip. Sinem Kobal, Yasemin Masis, Yasemin Özilhan gibi isimlerde gördüğümüz markanın adını daha çokça duyacağız gibi.

YIRTIK ÇORAP MODASI

Büyük markalar sınırları öylesine zorluyor ki, artık hiçbir şeye şaşırmaz olduk. Gucci bu sezon bizi daha ne kadar şaşırtabilir, farklı ne çıkartabilir derken, yırtık çorabını piyasaya sundu. Yanlış okumadınız; eskiden çorabımız kaçtığı zaman nereye kaçacağımızı şaşırır, kimse görmesin diye bin takla atardık. Artık öyle değil. Çorabınız kaçtıysa trendleri takip etmiş oluyorsunuz. Baksanıza, Gucci yırtık çorabına bin 300 TL etiket koymuş ve kapış kapış satılıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA