Araştırma şirketleri rezil oldu!

1 Kasım seçimlerinde önce adeta muhalefet partisi gibi çalışan, FETÖ ve Aydın Doğan medyasında sahte kamuoyu araştırmalarıyla algı operasyonu yapan kamuoyu araştırma şirketleri 1 Kasım seçimlerinde sonra rezil oldu.

Giriş Tarihi: 1.11.2015 20:10 Güncelleme Tarihi: 1.11.2015 20:19
Araştırma şirketleri rezil oldu!
1 Kasım seçimlerinde önce adeta muhalefet partisi gibi çalışan, FETÖ ve Aydın Doğan medyasında sahte kamuoyu araştırmalarıyla algı operasyonu yapan kamuoyu araştırma şirketleri 1 Kasım seçimlerinde sonra rezil oldu.

ARAŞTIRMA ŞİRKETLERİNİN ALGI OPERASYONU TUTMADI

7 Haziran seçimlerinde hiçbir partinin tek başına hükümet kuracak çoğunluğa erişememesi ülkeyi yeniden sandık başına götürdü. 1 Kasım olarak belirlenen seçim tarihine kadar her araştırma şirketi birkaç tane anket sonucu yayınladı. Bunlardan Konda, Metropoll, Gezici ve Sonar yayınladıkları anketlerle toplumda algı operasyonu yapmaya çalıştılar. Fakat 1 Kasım seçim sonuçları gelmeye başladıktan sonra bu araştırma şirketlerinin algı operasyonun halk üzerinde etkili olmadığı ortaya çıktı.

İşte algıyı yönetmeye çalışan bu şirketlerin 1 Kasım seçim anketlerinde AK Parti için verdikleri rakamlar;


KONDA: 41,5
METROPOLL: 41,4
GEZİCİ: 38,9
SONAR: 38,2
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Araştırma şirketleri rezil oldu!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN