Her
yıl dünyanın 61 ülkesinde 1.5 milyon gençle gerçekleşen Universum İdeal İşveren araştırmasının Türkiye'de 5'incisini yapan şirket, 44 bin 260 öğrenci ile görüşerek gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle ve şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçlarını veriyor. Araştırmaya göre Y kuşağı kariyer hedefinde girişimciliğini ve yaratıcılığını kullanabileceği bir iş yaşamı istiyor. Bu talebi, uluslararası kariyer yapmak, insan yönetmek ve iş güvencesinin sağlanması geliyor. Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı&Universum Global Türkiye Lideri Evrim Kuran, "Türkiye'de Universum İdeal İşveren Araştırması'nı beş yıldır Türkiye'de de gerçekleştiriyoruz. Her yıl sonuçlarını Türkiye'nin en önemli işveren markası konferanslarından biri olan People Make The Brand'de paylaşıyoruz. Merakla beklenen sonuçlar ve konferansta ele alınan konular işveren markalarının geleceğini şekillendiriyor" dedi.