PTT personel alımı başvuru ilanları 2024 takvimi ile birlikte gündemde. Güncel iş ilanlarına İŞKUR üzerinden yayınlayan Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) aynı zamanda İdari hizmet sözleşmeli personel alımlarını ise Resmi Gazete'de yayımlanıyor. Peki, PTT personel alımı ne zaman, başvuru şartları ne? Kaç KPSS puanı gerekli? İşte, başvuru ilanı ve detayları...
PTT personel alımına dair 2024 iş ilanları yakından takip ediliyor. Resmi gazete ve İŞKUR aracılığıyla duyurulması beklenen alımlar için PTT personel alımı şartları, başvuru tarihi ve detayları adaylar tarafından mercek altına alındı. Peki, PTT personel alımı ne zaman, başvuru şartları ne? Kaç KPSS puanı gerekli? İşte, detaylar...
PTT İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
PTT her sene kendi resmi web adresi üzerinden ya da konuyla alakalı farklı sitelerinde alım yapılacak personel sayısı ile vatandaşları bilgilendirmektedir. Kişiler gerekli koşulları sağladığı takdirde kurumların uygulayacağı sınav veya mülakatlara katılım sağlayarak, başarı sağlanması halinde belli bir kadroda işe alımları yapılacak.
PTT 2024 YILINDA PERSONEL ALIMI YAPACAK MI?
Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) tarafından personel alımına ilişkin resmi bir açıklama bulunmuyor.
Resmî Gazete'de yayımlanan ilanın ardından 2024 idari hizmet personel alımı gerçekleşiyor. PTT personel alımı için başvuru yapmak isteyen adaylar, duyuruları yakından takip ediyor.
BAŞVURU ŞARTLARI NELER?
PTT 2024 personel alımı başvuru şartları açıklanmadı.
Ancak geçtiğimiz döneme ait başvuru şartları şu şekildeydi;