Test - Honda CR-V 1.5 Executive+

Test - Honda CR-V 1.5 Executive+

CR-V, beşinci nesliyle yollarda boy gösteriyor. Fiyat listesinde 1,5 lt turbo benzinli ve 2.0 litrelik içten yanmalı motora sahip bir hibrit seçeneğine sahip. Test aracımız 1.5 turbo benzinli olanı.

Honda'nın son yeniliği CR-V, markasının teknolojik gelişimlerini modern bir karoserde geniş kitlelere ulaştıran vitrin modellerinden biri niteliğinde. Otomobilin tasarımına baktığımızda, selefinde olduğu gibi keskin çizgiler kullanıldığını görüyoruz. Yeni panjur arkasında CR-V'de ilk kez kullanılan aktif ızgara sistemi bulunuyor. Bu sistem, daha iyi bir aerodinami ve daha düşük bir tüketim için tasarlanmış. Profilden bakıldığında da bir önceki neslin ana hatlarının korunduğunu görüyoruz. Ancak yeni nesilde daha geniş tekerlek yuvaları kullanılarak daha güçlü bir görünüm elde edilmiş. Dingil mesafesi 33 mm arttırılırken toplam uzunluk korunmuş. Zeminden yüksekliğinin de 35 mm arttırıldığı açıklanan CR-V'nin minimum yerden yüksekliği AWD (4x4) aktarmayla 201 mm olarak açıklanıyor. Arkasına baktığımızda dikey olan stopların yeni nesilde bagaj kapağına doğru uzanarak daha geniş bir hal aldığını görüyoruz. Bir diğer dikkat çeken tasarım yeniliği de plakalığın daha aşağıya konumlandırılmış olması.

SON DAKİKA