Şirketler de sosyal mesafeye dikkat çekmek için bazı kampanyalar düzenliyorlar. Bu kampanyaların en bilinenlerinden ikisi, Volkswagen ve Audi'nin yayınladığı videolar olmuştu. Volkswagen ve Audi'nin ardından sosyal mesafeye dikkat çeken otomobil üreticileri arasına şimdi de Mercedes-Benz katıldı.
Webtekno'nun haberine göre Mercedes-Benz, sosyal mesafeye dikkat çekmek için logosunda değişikliklere gitti. Logoda bulunan Mercedes-Benz yıldızı, daha küçük hale getirilerek etrafındaki çemberle yıldızın arasında bir mesafe oluşturulmuş.
Mercedes-Benz'in Facebook'ta yayınladığı sosyal mesafeye işaret eden yeni logonun da gösterdiği gibi evden çıkmak zorunda kalındığı durumlarda sosyal mesafeye dikkat edilmesi gerekiyor. Salgının yavaşlaması ve durması için sosyal mesafenin yanı sıra uzmanların hatırlatmaya devam ettikleri diğer önlemlerin de alınması gerekiyor.