Türkiye'nin en iyi haber sitesi

da sofranızdan eksik etmeyin!

Rokasından kıvırcığına, fesleğeninden kuzukulağına… Sağlıklı beslenme hele de yaz diyeti deyince ilk akla gelenler arasında yer alıyor salata. Her biri kendine has tadı, rengi, aroması özellikle de serinletici özelliğiyle yaz sofralarının vazgeçilmezleri arasında yer alan salataya, bayram sofralarında da mutlaka yer verilmesi gerektiğini belirten Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Ertan “Vitamin ve mineral deposu olan salata, aynı zamanda önemli bir diyet dostu. Salatayı ister yemeğinizin yanında ister ana öğün olarak da tüketebilirsiniz." Beslenme ve Diyet Uzmanı İpek Ertan, bayram sofralarında yer verebileceğiniz yaz salatalarını sıraladı, önemli uyarılar ve önerilerde bulundu.

Giriş Tarihi: 3.6.2019 14:13
Bayramda da sofranızdan eksik etmeyin!

1. CEVİZLİ TULUM PEYNİRLİ ROKA SALATASI

1 porsiyonu yaklaşık 400 kcal içeriyor. Tam ve dengeli bir ana öğün yerine geçmesini sağlamak için yanında 1 dilim tam buğday ekmeği ile tüketebilirsiniz.

2. TAVUKLU SEZAR SALATA

1 porsiyon tavuklu sezar salata yaklaşık 450 kcal enerji veriyor. Mayonez yerine yoğurt kullanmak alacağınız kaloriyi düşürmenizi sağlıyor. Dengeli bir öğün için 2-3 adet kepekli kraker ile tüketebilirsiniz.

ARKADAŞINA GÖNDER
Bayramda da sofranızdan eksik etmeyin!
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN