112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü salonunda yapılan toplantıya Vali Günaydın'ın yanı sıra Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, İl Jandarma Komutanı Albay Nadir Çelik ile İl Emniyet Müdürü Kamil Karabörk katıldı. Toplantıda konuşan Vali Günaydın," 112 Acil Çağrı Merkezimiz Vatandaşlarımıza hizmet sunumunda çok önemli mesafeler aldı ve çok önemli hizmetler ifa ediyor.Vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet verebilmek için 112 Acil Çağrı merkezimizde çalışan personelimizin eğitimine önem veriyoruz. Bütün personellerimiz en iyi şekilde görevlerini yerine getiriyorlar" dedi.
ÇAĞRILARIN YÜZDE 75'İ GEREKSİZ
112 Acil Çağrı Merkeziyle ilgili vatandaşlara da büyük görevler düştüğünü belirten Kayseri Valisi Şehmus Günaydın; "Maalesef 112 Acil Çağrı Merkezimize gelen çağrıların %75'i gereksiz çağrı. Bu da enerjimizin, mesaimizin, gücümüzün %75'inin verimli kullanılmadığını gösteriyor. Bu rakam çok yüksek bir rakam, bu rakamı süratle aşağıya çekmemiz lazım. Bütün Kayserili hemşerilerime sesleniyorum. Lütfen, gerekmedikçe 112 Acil Çağrı Merkezimizi, asılsız çağrılarla meşgul etmeyelim. Şayet biz asılsız çağrılarla görevlileri meşgul edersek, gerçek ihtiyaç sahibi olan vatandaşlarımıza ulaşmada kısa süreli de olsa gecikmeler yaşanabilir ve istemediğimiz sonuçlarla karşı karşıya kalabiliriz. Buna sebebiyet vermeme adına bütün vatandaşlarımıza çok önemli görevler düşüyor" diye konuştu.