Artık dünya markası

“Vodafone ‘nda koşmak bir ayrıcalıktır... Birçok önemli sporcu bu yarışta boy göstermek için takvimlerini aylar öncesinden ayarlıyor... Bu yarış her yıl yükselen değeriyle sponsorlar için de paha biçilemez bir değer”

Giriş Tarihi: 11.11.2018
Artık dünya markası
Atletizm Federasyonu Başkanı Fatih Çintimar, Vodafone 40. İstanbul Maratonu'nun Türkiye'nin tanıtımına büyük katkılar sunduğunu söyledi. SABAH'ın sorularını yanıtlayan Çintimar, kendisinin de bu maratonda koştuğunu, halk koşusunu 3 kez üst üste kazandığını dile getiren eski milli atlet Çintimar, "Gerçekten Vodafone İstanbul Maratonu'nunda koşmak bir ayrıcalıktır. Bunu bugün altın kategoride olduğu için söylemiyorum. Bu yıllar önce de böyleydi. Bugün bu maraton dünyanın sayılı yarışları arasına girdiğinde de aynı şekilde dile getiriyorum" dedi. Vodafone 40. İstanbul Maratonu'nun, her yıl büyüyen etki gücüyle Türkiye'nin önemli bir markası haline geldiğini söyleyen Çintimar, "Dünya'da ve Avrupa'da düzenlenen maratonlar arasında her yıl daha da üst sıralara tırmanan bu yarış için 15-20 bin yabancı, İstanbul'a geliyor. Etki bununla da kalmıyor, dünyada birçok atlet IAAF'in (Uluslararası Atletizm Federasyonları Birliği) sitesinden Vodafone İstanbul Maratonu'nu inceleme imkanı buluyor. Yani normal insanların dışında, üst düzey sporcular da iki kıta arasında koşmak için can atıyor, takvimlerini aylar öncesinden buna göre düzenliyor. Seyahatlerini maratona göre planlayan insanlar, müşterilerine de maraton için seyahat turları sunan turizm acentaları var. Bunun ekonomik olarak değerini ölçemezsiniz" ifadelerini kullandı. Sponsorların desteğinin sadece atletizm değil sporun her dalı için çok önemli olduğunu belirten Çintimar, "Sponsorun varlığı canlılık, heyecan, reklam geliri demektir. Firmalar birbirini çeker, benzer mecralarda onlar da var olmak isterler. Vodafone da 7. kez İstanbul Maratonu'na ismini vermekle kalmayıp İstanbul Yarı Maratonu'nda da sponsor olarak konuya nasıl sahip çıktığını göstermektedir. Aynı firmanın futbol dışında bir spora da bu kadar ciddi yatırım yapması atletizmseverler için sevindirici bir durum. Maraton boyunca yarışta yer alan farklı firmalar da sporun farklı dallarına insanların eğilimin nasıl yükseldiğini gösteriyor" diye konuştu. Vodafone 40. İstanbul Maratonu'nun gelecek nesiller için büyük önem taşıdığını söyleyen Çintimar, "Bu yarışları televizyondan izleyerek atletizme merak saran anne babalar ya da minik sporcu adayları oluyor. İnsanlar koşmanın yaşı olmadığını, bunu her bireyin daha sağlıklı bir bünye için ihtiyaç olduğunun farkına varıyorlar. Bu anlamda Vodafone İstanbul Maratonu bir sağlık hareketidir. Başladığı günden bu yana çekim gücü yükselen, belediyeleri ve şirketleri benzeri koşu organizasyonları yapmaya sevk eden bir yarıştır. Vodafone 40. İstanbul Maratonu, Türkiye'nin en büyük organizasyonudur" dedi.
BUGÜN NELER OLDU
ARKADAŞINA GÖNDER
Artık dünya markası
* Birden fazla kişiye göndermek için, mail adresleri arasına “ ; ” koyunuz
BİZE ULAŞIN