Dünyanın en büyük online perakende platformlarından biri olan Amazon,Türkiye'de de milyonlarca kullanıcıya hizmet vermektedir. Elektronikten kitaba, ev eşyasından giyime kadar aklınıza gelebilecek her şeyi Amazon'da bulabilirsiniz. Amazon Türkiye'de alışveriş yaparken bir sorunla karşılaştığınızda siparişinizle ilgili bilgi almak, iade veya değişim işlemi yapmak ya da genel bir sorunuz için Amazon Türkiye müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır, Amazon müşteri hizmetleri telefon numarası nedir ve Amazon müşteri hizmetlerine direkt bağlanmak için ne yapılmalı gibi soruların cevaplarını bilmek size yardımcı olacaktır.
Amazon Türkiye'nin şu anda halka açık bir telefon numarası bulunmamaktadır.
Müşteri hizmetlerine ulaşmanın en yaygın yolu e-posta göndermektir. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
Amazon Türkiye web sitesine (https://www.amazon.com.tr/) gidin ve **"Hesabım"**a tıklayın.
"Siparişlerim" sekmesine gidin ve sorun yaşadığınız siparişi seçin.
"Sorun Gider" seçeneğine tıklayın ve **"Müşteri Hizmetlerine E-posta Gönder"**i seçin.
Sorununuzu açıklayın ve gerekli bilgileri sağlayın.
**"Gönder"**e tıklayın.
Amazon Türkiye'nin bir de müşteri hizmetleri formu bulunmaktadır. Bu formu doldurarak da sorununuzu iletebilirsiniz. Bunu yapmak için şu adımları izleyin:
Amazon Türkiye web sitesine (https://www.amazon.com.tr/) gidin ve **"Yardım"**a tıklayın.
"İletişim" seçeneğine tıklayın.
**"Müşteri Hizmetleri Formu"**nu seçin.
Sorununuzu seçin ve gerekli bilgileri sağlayın.
**"Gönder"**e tıklayın.
Amazon Türkiye web sitesinde "Hesap Yardımı" sayfası da bulunmaktadır. Bu sayfada siparişler, ödemeler, iadeler ve diğer konularla ilgili birçok bilgi bulabilirsiniz.
Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri'ne ulaşırken sipariş numaranızı veya hesabınızla ilişkili e-posta adresinizi belirtmeniz önemlidir.