Türkiye'nin en iyi haber sitesi
BÜLENT CANKURT

ABD'de keyif yapıp döndü

Üniversite eğitimi için gittiği Miami'de yedi yıl yaşayıp Türkiye'ye dönen Selin İmer; Amerika'dan uzak kalamıyor. İmer, geçen hafta yine Amerika'daydı; yakın bir arkadaşıyla gittiği New York ve Mimai'de yiyip içip bol bol alışveriş yaparak İstanbul'a döndü. Cemiyet hayatının en güzel kadınlarından Selin İmer; New York ve Miami'de yaşadıklarını ölümsüzleştirip GÜNAYDIN'la paylaştı...

22 NİSAN PAZARTESİ
Geçen perşembe yakın arkadaşım Vesile Sarıoğlu ile New York'a keyif yapmaya gittik. NY tatilimiz bugün; sabah alışverişinden sonra Madison'daki Nello'da öğle yemeği ile devam etti.

23 NİSAN SALI
Sarabeth's'te kahvaltı sonrası Central Park'ta yürüyüş... Burada nefes almak bana inanılmaz bir keyif veriyor.
Yarın Miami'ye geçeceğiz. Son akşam, New York'un saklı kalmış en keyifli restoranlarından biri olan Waverly Inn'de New York'a veda yemeğindeyiz.

24 NİSAN ÇARŞAMBA
Yemeğin ardından üzerimizi değişip Miami'nin en güzel alışveriş merkezi Bal Harbour Mall'u tavaf etmeye gittik. Carpaccio'da bir şeyler atıştırmayı da ihmal etmedik tabii.
Akşam da Cannes'daki en ünlü gece kulübü Baoli'nin Miami'deki restoranına yemeğe gittik. Miami'ye yolu düşen herkese tavsiye ederim.

25 NİSAN PERŞEMBE
Ve Miami'ye de veda vakti geldi. Famous Deli'deki kahvaltımızın ardından havalimanına doğru yola çıkacağız...
New York'tan İstanbul'a dönüş yolculuğu...

26 NİSAN CUMA
Ayağımın tozuyla cuma akşamı Reina'ya gittim. Ama jet-lag olduğum için çok fazla dayanamadan evin yolunu tutum.

27 NİSAN CUMARTESİ
Tüm dünyada milyonları etkisi altına alan fenomen kahramanlar Angry Birds; Türkiye'de ilk kez bugün, Marmara Forum'da hayranları ile buluşacak. Ben de orada olacağım ama ne giyeceğime bir türlü karar veremiyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.