Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Victoria's Secret'da büyük bir kriz yaşanıyor. 'dan John Koblin'in verdiği istatistikler düşündürücü. Dünyanın en ilgi çeken görsel şovu, TV'de 2013'te 9.7 milyon, 2015'te 6.6 milyon, 2017'de 5 milyon, 2018'de ise 3.3. milyon kişi tarafından izlenmiş. Bu rakamlara göre; devleştikçe, ekran başındaki izlenme oranı da düşüyor diyebiliriz. Defilenin canlı yayınlanmaması, bant çekimin haftalar önce yapılması ve o andan itibaren tüm kızların sosyal medya hesaplarında kareler paylaşması; işin merakını da, cazibesini de öldürüyor. Televizyonda göreceğinden çok daha fazlasını sosyal medyada çok önceden gören izleyici de, vaktini ekran başında geçirmek istemiyor. Şu an 'da 63 milyon takipçiye sahip bir markanın, ekran başında sadece 3 milyon kişi tarafından izlenmesi, bakalım markayı ne gibi önlemler almaya yönlendirecek?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
BİZE ULAŞIN