Türkiye'nin en iyi haber sitesi

Pandemiye rağmen dünya genelinde ödül törenleri hız kesmeden devam ediyor. Kimisi seyircisiz ve online olarak yapılan bu törenlere yenilikçi bir bakış açısıyla yaklaşan organizasyonlar da var. Bunlardan en sonuncusu, 15 Kasım'daki People Choice Ödülleri oldu. Öncelikle geceye katılanlar arasında yer alan kırmızılar içindeki ve 'yı söylemeden geçemeyeceğim...

Açıkçası Lopez'in yanına düşenin hiç şansı yok, öyle bir endamı var ki otomatik olarak insanın maşallah diyesi geliyor. Sofia'nın Dolce&Gabbana elbisesi ise akıllara ilk Hadise'yi getirmiştir. Demi Lovato ise beş kıyafet değiştirdi ve hepsinde de başarısız olmayı başardı. Ayrıca Kardashianvari görünümü onu olduğu kimlikten bambaşka bir noktaya taşımış. Siyah rengi tercih edenler ise Sofia Carson, ve olmuş. Sofia yine bir Giambattista Valli içinde, en azından daha sakin bir modeliyle ve hoş görünüyor. Mandy Moore günümüzün aşırı hamilelerinden olmak yerine klas bir seçim yapmış. Bebe Rexha ise her zamanki gibi fakat bana 'nın 10 sene önceki hallerini hatırlatıyor.

Spor markalarının ünlülerle iş birliği

Şu sıralar spor markaları tanıtımları için ünlülerle çalışıyor. Bunlardan ilki ve en çok konuşulanı Beyonce ve Adidas'ın yaptığı iş birliğiydi; kalitesine diyecek söz bulamıyorum. Ardından Reebok'ın Cardi koleksiyonu çıktı. Sözüm ürünler için olmasa da Cardi B ile şaşkınlık veren reklam kampanyasını nasıl onayladılar akıl alır gibi değil. 2 metre uzunluğundaki tırnakları, striptiz dansı eşliğinde yapılan Instagram paylaşımları ve bunun gibi birçok izleyeni hayrete düşüren bir reklam kampanyası... Benim gözümde markanın kalitesi ne kadar düşmüş olsa da anlaşılan birileri çok etkilenmiş, koleksiyonun stokları tükenmiş. Bunun ardından Puma'nın da Dua Lipa ile anlaştığını öğrendik. Açıkçası Cardi B'den sonra bende çölde vaha etkisi yarattı. Nike ise bu markalardan farklı olarak ünlü biriyle çalışmak yerine lüks segment markalarla iş birliği yaparak kapsül koleksiyon çıkarma mantığında ilerliyor. En son Off-White ile anlaşmışlardı. Önümüzdeki günlerde o da bu furyaya katılıp bir ünlü ile çalışır mı merak etmiyor değilim.

EN GERÇEKÇİ MASKELER

Pandeminin hayatımıza getirdiği en büyük fark maske kullanımı. Daha önce de bahsettiğim yazılarımdaki gibi; artık klasik maskelerdense tasarım ya da renkli, yani günlük giyimimize uyumlu maske kullanımı oldukça arttı. Fakat sanatçı Jorge Roriz, bu maskelerin kimliğimizi de maskelediğini düşünmüş olacak ki, bu duruma el atmış ve Rio de Janerio karnavallarındaki tasarım ustalığını maskelere taşıyarak, taktığımızda birebir yüzümüzü tanınır halde gösterecek maskeler üretmiş. Roriz maskelere sanatını öyle bir işlemiş ki, yüzüne göre yapılmış maskeyi takan kişinin kim olduğunu anlamak, hatta maske taktığını bile anlamak oldukça güç. Bu furya ülkemize de gelirse maskeden yılmış birçok kişinin böylesine zekice bir tasarımı taşımaktan keyif alacaklarını düşünüyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA